
Пасажирські рейси по Дніпру - альтернатива авто- та ж/д транспорту
Українські підприємці планують відроджувати річкові перевезення пасажирів. За їх попередніми розрахунками по Дніпру з Києва до Дніпропетровська можна буде дістатися за 9 годин і 300 гривень.
Запускати регулярні пасажирські рейси по Дніпру буде «Дніпровський експрес» - судноплавна компанія збирається запускати по Дніпру пасажирські рейси на базі швидкісних суден «Метеор» і «Схід». Планується перший рейс на квітень 2015 року, а перевозити пасажирів будуть модернізовані морські експреси «Метеор» і «Схід», виготовлені в кінці 80-х початку 90-х років.
Володимир Горбань, засновник «Дніпровського експреса» розраховує за 3-5 років окупити проект, вартістю $ 5 млн. На його погляд, це вигідний бізнес.
Експреси будуть здійснювати щодня два далекомагістральних маршруту: з Києва до Дніпропетровська (зупинки Канів, Черкаси, Кременчук) і з Дніпропетровська в Херсон (зупинки Енергодар, Нікополь, Запоріжжя, Каховка, Нова Каховка).
Частина лайнерів курсуватиме по коротким маршрутам: між Дніпропетровськом і Запоріжжям. За такими маршрутами суди курсуватимуть до початку льодоставу. При цьому час у дорозі становитиме:
Київ - Запоріжжя - 9:00;
Київ - Дніпропетровськ - 8:00;
Київ - Кременчук - 5:00;
Час вказано з урахуванням зупинок в шлюзах трьох водосховищ Кременчуцького, Канівського, і Дніпродзержинського. Поїздка на такому судні з Дніпропетровська до Запоріжжя зажадає всього одну годину.
«Схід», що вміщує 71 пасажира курсуватиме на короткомагістральних маршрутах, а «Метеор» з місткістю 123 людини - на далекомагістральних. Обслуговувати судна буде персонал чисельністю приблизно 150 осіб.
За запевненням Горбаня ціна поїздки буде цілком конкурентною, щоб можна було переманювати пасажирів з авто і ж / д транспорту. Їм озвучені наступні цифри вартості квитків:
Київ - Дніпропетровськ 275-300 грн;
Дніпропетровськ - Запоріжжя 45 грн.
Горбань вважає, що суду будуть завантажені в середньому на 70%. Експерти до висновків власника компанії ставляться вельми скептично. Вони вважають, що суду не зможуть на рівних конкурувати з автобусним і ж / д сполученням, оскільки маршрут виходить довший, а час у дорозі - більше.