• Головна
  • Збільшення продажів більш ніж на 30% завдяки новій CRM-системи від АвтоПро
Реклама
23:01, 8 червня 2017 р.

Збільшення продажів більш ніж на 30% завдяки новій CRM-системи від АвтоПро

Реклама

Новина, яка порадує ділових партнерів і клієнтів компанії АвтоПро: завдяки широкому освоєнню новітніх інтернет-технологій, за останні місяці вдалося збільшити обсяг продажів на 30%. Таке суттєве зростання товарообігу зроблений за допомогою оновленої CRM-системи, яка взяла на себе багато однакові функції роботи з клієнтами, які раніше виконували менеджери.

Яку роль відіграє в продажах клієнтська база?

База клієнтів в наш час - це основа успішного бізнесу, тому співробітники вели облік усіх, хто звернувся в компанію. Але при цьому багато хто не розумів, навіщо це потрібно, вели її нерегулярно, в результаті компанія також випускала можливість розвивати успішний бізнес. Бізнесмени, психологи і соціологи знають, що в усьому світі ранок ефективного менеджера будь-якої корпорації починається з розсилок, дзвінків, нагадувань клієнтам з бази. Вони пропонують співпрацю, продукцію, обдзвонюють тих, хто до них звертався, знайомлять з новими надходженнями - нагадують про себе всіма можливими способами. Просто сидіти і чекати, коли хтось звернеться - це вчорашній день. Сучасний бізнес вимагає нових підходів.

Але для роботи по-новому потрібні нові технології. Важко вести сучасні переговори, маючи під рукою лише список в електронному вигляді на робочому комп'ютері. Працювати з ним, проводити постійний аналіз, відстежувати всіх, хто повторно звернувся, було неможливо або вимагало дуже багато часу.

Що дає система CRM?

Все змінилося з впровадженням програмного забезпечення CRM. Багато функцій тепер комп'ютеризовані і автоматизовані. При цьому стало набагато простіше заздалегідь планувати роботу з клієнтами і партнерами. Система дозволяє систематично готувати і робити розсилки за всіма електронними адресами з пропозиціями по акціях, розпродажів, знижок, по оновленню асортименту, з нагадуванням про нові надходження.

Тепер менеджер не сидить в очікуванні покупців - він активно працює в інтернеті з програмою, яка аналізує базу клієнтів: простежує історію покупок, звернень в компанію, планує, з ким із постійних клієнтів потрібно переговорити, з ким зв'язатися по телефону або скайпу, щоб з'ясувати, як працює деталь, чи немає зауважень або побажань по ремонту на майбутнє. Причому система дозволяє проробляти цю роботу не тільки на робочому місці, але вдома, на вулиці, за допомогою будь-якого стільникового телефону або ноутбука.

Це дозволяє використовувати такі переваги технології:

  • По-перше, співробітник при необхідності завжди може переглянути, хто і коли дзвонив (дзвінки зафіксовані), перевірити всі звернення цього клієнта по базі, заздалегідь вибудувати план бесіди з ним.
  • По-друге, всі менеджери і продавці компанії https://vehicle.by отримали можливість діяти набагато швидше, точніше, вони краще підготовлені до будь-яких виробничих контактам, тому менше втрачають час на підготовку документації та з'ясування, що і для чого потрібно клієнту. Саме тому продажі збільшилися в середньому на третину.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...