Західне SEO2017: Що потрібно і не потрібно робити

Не втрачайте часу дарма, майже півроку вже позаду, - вбудуйте все, що «потрібно» і викорените все, що «не потрібно» ще до того, як Google пройдеться катком по вашому проекту

Пошукова оптимізація (SEO) спочатку була однією з найбільш динамічно розвиваються галузей інтернет-маркетингу. Google працював і працює над тим, щоб поліпшити досвід використання своєї пошукової системи (шляхом швидкого і точного відображення релевантних пошукових результатів), і саме тому SEO-фахівці завжди повинні бути напоготові — чекати оновлень і нововведень. Так, как раскрутка сайтов в Google это всегда динамично развивающийся процесс, с которым smart-web работает уже не первый год

Однак існує проблема. Як правило, про оновлення в алгоритмах або політиці Google стає відомо лише тоді, коли вже пізно: позиції сайту у видачі або різко впали, або повільно але вірно пішли вниз.

Що в цьому випадку відрізняє професіонала від аматора? Професіонал може прорахувати дії пошукової системи на кілька кроків вперед і хоча б частково уникнути неприємних наслідки для сайту, а аматор – почне вирішувати проблеми, коли поразка неминуча.

У цій статті мова піде про те, що потрібно і не потрібно робити в SEO в 2017 році. Не втрачайте часу дарма, майже півроку вже позаду, — вбудуйте все, що «потрібно» і викорените все, що «не потрібно» ще до того, як Google пройдеться катком по вашому проекту. Отже, поїхали!

Що потрібно робити в SEO в 2017

#1 Оптимізуйте для мобільних

Якщо ви все ще не оптимізували свій сайт для роботи на мобільних пристроях, дійте! У 2017 році повноцінно Google запустить окремий індекс для мобільних версій. Більш того, пошукова система почне ставити мобільні результати пошуку пріоритет.

Оптимізуючи мобільну версію сайту, ви гарантуєте свого ресурсу якісне ранжування. Ви можете вибрати з декількох варіантів: розробка адаптивного веб-дизайну або перехід до прискореним мобільним сторінок (AMP). Перший варіант вимагає великих бюджетних витрат, але забезпечує пошукову значимість сайту на довгий період. У той час як прискорені мобільні сторінки вважаються хорошим, але дещо незграбним способом, оскільки користувачі не схвалюють сторінки з включеним AMP.

#2 Фокус на поведінкових

Хоча ніхто не знає, як Google розраховує позицію сайту в пошуковій видачі, такі поведінкові фактори, як Content Value і Bounce Rate є невід'ємною частиною рівняння. Враховуючи, що для Google важливий фактор смислової цінності сайтів, контент безсумнівно є значущим чинником для користувачів. Контент може бути різним за формою, змістом та якістю, але Google покладається на поведінку користувачів, щоб визначити його справжню цінність.

Для обчислення Content Value сайту Google відстежує поведінку користувачів на сайті і в пошукових результатах. Публікуйте високоякісний контент і оптимізуєте його для поліпшення юзабіліті. Використовуйте такі приманки, як CTA (call to action), форми для конверсії та вигідні пропозиції, щоб довше затримати відвідувача на сайті. Ці дії точно допоможуть поліпшити цінність контенту і скоротити кількість відмов.

#3 Використовуйте Crowd Marketing для залучення посилань

Поговоримо відверто: більшість SEO-фахівців купують посилання, незважаючи на те, що Google забороняє цю тактику. Чому? Це досі допомагає сайтів вище ранжируватися в пошукових результатах. Тільки запам'ятайте, що часто куплені посилання не гарантують високих позицій. Щоб домогтися відчутних результатів і уникнути помсти Google, необхідно поєднувати куплені посилання з надійними посиланнями, які були придбані природним шляхом.

Як це зробити? Ви можете використовувати різні методи лінкбілдинга, але ми також рекомендуємо залучення високоякісних зворотних посилань з допомогою методів крауд-маркетингу. Коментарі, які ви залишаєте на форумах, в блогах і соціальних мережах (не спам, звичайно) – це великий внесок у посилальний профіль вашого сайту. Запам'ятайте, що тільки тоді, коли ваш аккаунт буде виглядати натурально, ви можете починати розміщення посилань про ваші товари або послуги.

#4 Більший пріоритет аналізу ключових слів

Ключові слова завжди були джерелом життєвої сили для будь-SEO-кампанії. Більше того, коли Google представив світу самонавчальну систему з штучним інтелектом RankBrain, важливість пошуку, вибору і натурального впровадження ключових слів стала набагато вище.

2017 рік вимагатиме великих витрат на пошук та аналіз ключових слів. Потрібно буде витратити час не тільки на основні ключевики, але і на пошук одного-трьох синонімів для цих ключевіков, а також на LSI ключі. І звичайно, всі ці ключові слова повинні природно входити в контент сайту.

Коротко: додавайте ключові слова у контент, але не допускайте перевантаження. Вам знадобляться 4-5 LSI ключевіков для кожного ключового слова з точною відповідністю.

#5 Забезпечте ваш сайт за допомогою HTTPS

Цей пункт досить простий. Google робить все, щоб захистити користувачів, і тому HTTPS вважається важливим ранжируючимсигналом. HTTPS зміцнює безпеку з'єднання і захищає дані користувачів (email-адреси, паролі, номери кредитних карт).

Щоб перейти на HTTPS, потрібно купити і встановити сертифікат SSL. Для більшої інформації, ознайомтесь з покроковим гідом.

Якщо ж ви вважаєте, що ваш сайт зможе чудово обійтися без HTTPS, для вас погані новини. Незабаром Google буде показувати попередження "Not Secure" в адресному рядку Chrome для тих, хто не використовує HTTPS. Це означає, що Google буде повідомляти всіх відвідувачів про те, що їхня особиста інформація знаходиться під загрозою на даному сайті. Не ризикуйте конверсіями і позиціями сайту у ВИДАЧІ.

Що не потрібно робити для SEO в 2017

зах сео1

#1 Оптимізувати без затвердженої стратегії

SEO в 2017 передбачає наявність плану кампанії. Час безсистемного SEO пройшло. Завчасно розробіть стратегію для внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту, щоб отримати довгострокові позитивні результати.

Часи, коли можна було елементарно почистити ключевики, виправити метатеги, опублікувати переписаний контент і закупити посилання, пройшли. Тепер пошукова оптимізація ґрунтується тільки на детальному аналізі активності конкурентів, руху в ніші, користувальницької зацікавленості і досягаються цілей, а також соціальних мереж).

Три основні причини розробки повноцінної стратегії:

1. Жорстка конкуренція
2. Регулярні нововведення Google
3. Розбірливі покупці

Успіх у 2017 році залежить від того, наскільки добре ви підготовлені для участі в SEO грі. Безвідповідальний підхід до створення результативної стратегії опустить сайт на самий низ пошукових результатів, і ви повинні будете витратити місяці або навіть роки), щоб вийти на колишній кордон.

Звичайно, написання автентичної стратегії грунтується на глибокому аналізі та збір фактів, а також вимагає матеріальних і тимчасових витрат. Але воно того варто, якщо ви не хочете спостерігати, як ваша SEO - кампанія поволі йде на дно.

#2 Залишати сайт недружнім для мобільного пошуку

Якщо сайт неадаптований під мобільні в 2017 році, швидше беріться за справу. Google віддає перевагу мобільному пошуку і тим, хто використовує AMP, а користувачі обожнюють свої смартфони. Навіть якщо ви особисто віддаєте перевагу серфити з десктопа, прийшов час рухатися далі і оптимізувати сайт для смартфонів, планшетів і т. п. Не втрачайте трафік і покупців, дійте вже зараз.

#3 Недооцінювати швидкість завантаження

Google любить сайти з швидкою завантаження і буквально ненавидить сайти, які змушують користувачів чекати. Чому? Та тому що принцип «час-гроші» ніхто не відміняв. Це вам здається, що почекати, поки завантажаться важкі зображення, химерні слайди і спливаючі вікна — не проблема, а користувачі цього терпіти не можуть (особливо користувачі мобільних пристроїв).

Якщо ви хочете дати просування вашого сайту поштовх у потрібному напрямку, поставте розробникам кілька завдань щодо прискорення швидкості завантаження: кешування CSS сайту, JavaScript'а і зображень (це допоможе зрозуміти, як акселерувати мобільну версію). Так, піде деякий час на оптимізацію коду, але воно того варто.

Запам'ятайте: швидка швидкість завантаження = зацікавленість користувача = високі позиції у ВИДАЧІ.

#4 Використовувати неоптимізовані зображення

Хоча SEO-фахівці знають про важливість оптимізації Alt tag, зображення часто упускаються з виду. А все тому, що є таке подання про оптимізацію картинок:

1. Image Search (пошук по зображеннях) в Google незручний, тому що не дає точних результатів, і більшість користувачів обходять його стороною.
2. Оптимізація зображень не має сенсу, тому що вони не привертають трафік. Навіщо ж витрачати час на назви (image title), альти (Alt) і опис (description), якщо вони не приносять видимих результатів?
3. Image Search збитковий для Google – це зменшує пошукову пріоритетність зображень.

Проте оптимізація зображень стане важливим чинником для ранжирування в 2017 році. Влітку 2016 Google придбав французький стартап Moodstocks (спрямований на розпізнавання зображень), пізніше Google представив особливі XML-формати зображень. Все це вказує на те, що в 2017 році необхідно приділяти особливу увагу оптимізації зображень.

Ми рекомендуємо наступні кроки для оптимізації зображень на сайті:

● Перевірка дисків, Alts і descriptions (впровадження ключових слів)
● Розмітка сторінок продуктів для вигідного відображення в пошукових результатах
● Вдосконалення карти сайту та усунення помилок

Оптимізація зображень може здатися нудним процесом, але привабливі картинки часто стають вирішальним чинником для високого ранжирування сайту в Google.

Висновки

2017-й обіцяє бути цікавим для SEO-професіоналів. Як кажуть, робіть все, що «добре» та не робіть, що «погано». Якщо є час, вже можна почати замислюватися над голосовим пошуком, який може стати наступним кроком для всього SEO.

smart-web.com.ua
ЗахіднеSEO2017:Щопотрібноінепотрібноробити
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
3 перегляди у жовтні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Суспільство
Ми всі вже звикли до підвищення цін, чи не так?  На все, потроху, наче непомітно… - в тому числі й на послуги мобільного зв’язку.  Всі ці «спеціальні», «без обмежень», заплутані пропозиції, що постійно лише дорожчають… А хочеться простих та зрозумілих тарифів за розумною ціною, щоб користуватись мобільним телефоном не лише для дзвінків на номери свого оператора, а - як сучасна людина - дивитись онлайн відео, кіно, спілкуватись в месенджерах, не замислюючис...
Новини компаній
Зручна і недорога ip-камера - це сучасний пристрій, що передає за допомогою інтернету відео-картинку і аудіо-потік на Ваш смартфон, планшет або комп'ютер. Сучасні ip-камери сумісні з усіма популярними операційними системами і мають хорошу якість запису. Ці пристрої створені для Вашого спокою і впевненості. Сфера застосування Застосовуються ip камери відеоспостереження для різних цілей: Контроль дітей, поки Ви далеко; Заради безпеки Вашого будинку і всього...
Новини компаній
Одні з найнижчих цін на одяг в Україні було виявлено 16 жовтня 2018 року в інтернет-магазині Time of Style. Наводимо ціни на популярні категорії осінньо-зимового асортименту: Чоловічі куртки - від 189 грн. Чоловічі сорочки - від 29 грн. Чоловічі брюки - від 99 грн. Чоловічі светри - від 79 грн. Жіночі джинси - від 149 грн. Жіночі спортивні штани - від 69 грн. Жіночі куртки - від 239 грн. Сукні - від 229 грн. Жіночі светри (гольфи, джемпери, худі, світшоти,...
Новини компаній
Український форум благодійників 28 вересня оголосив рейтинг вітчизняних благодійних фондів, організацій і компаній 2018 року. Традиційно він готується до 1 жовтня - Європейського Дня благодійних фондів за результатами їх діяльності протягом року. Фонд Бориса Колеснікова другий рік поспіль стає лідером рейтингу в номінації «Розвиток науки і освіти» у сегменті річного благодійного бюджету від 10 до 100 млн грн. Фонд заснований у 2008 році. Основні напрямки д...
Новини компаній
Наприклад, ні в якому разі не даруйте засоби для схуднення, абонементи на фітнес або тренажерний зал! Бажання виконати її заповітну мрію про струнку фігуру може привести до того, що цей подарунок для неї, буде останнім в ваших стосунках. Такий подарунок для жінки рівнозначний прямолінійної заяві - "Ти товста!" Не даруйте креми від зморшок і прищів, засоби для депіляції, жіноча психологія завжди шукає підтекст в подарункі, і в цьому випадку подарунок буде з...
Новини компаній
Тверезість водія дуже важлива при управлінні автомобілем. Говорити про життя і безпеку оточуючих можна дуже довго, але кожен водій повинен розуміти це сам. Також не варто забувати про високі штрафи за нетверезе керування транспортним засобом. Останнім часом зростає попит на якісні алкотестери, як для персонального, так і для промислового користування. Це пов'язано з тим, що забезпечення як власній безпеці, так і оточуючих є пріоритетом, адже людське життя...
Новини компаній
У київському Національному університеті харчових технологій 27 вересня урочисто відкрився всеукраїнський конкурс «Харчові технології 2019». Проект є першим з семи освітніх конкурсів, які в 2018-2019 навчальному році реалізує благодійний Фонд Бориса Колеснікова. З 1 по 28 жовтня на сторінці у Фейсбуці проводиться реєстрація студентів профільних вишів і молодих фахівців до 25 років, які бажають перевірити свої знання і сили в конкурсі. Перший відбірковий ета...
Промо
Дистрибьютор светотехнического оборудования Feron представил свою новую рекламную кампанию ЗМІНЮЙ, СТВОРЮЙ, СЯЙ! Это первая кампания такого масштаба для бренда, и впервые Feron напрямую обращается к своим потребителям: "Свет – это возможность видеть мир вокруг, изучать его, находить новое. Заполняя пространство светом – мы наполняем его новой энергией, новыми смыслами и идеями." 15-летний опыт работы на рынке инновационных источников света позволил доскона...
Новини компаній
Гучний сміх переходить в нестримний регіт, саме так проходить гра в рулетку з цукерками Jelly Belly. Цукерки з'явилися на світ завдяки одному епізоду з фільму про Гаррі Поттера в якому згадуються цукерки з різноманітними смаками, навіть зі смаком тельбуха і "комашки з носа". Майже моментально після своєї появи цукерки з непередбачуваними смаками Jelly Belly підкорили увесь світ. Однією з причин такої популярності Jelly Belly стала подача цукерок у формі гр...