Не втрачайте часу дарма, майже півроку вже позаду, - вбудуйте все, що «потрібно» і викорените все, що «не потрібно» ще до того, як Google пройдеться катком по вашому проекту
Пошукова оптимізація (SEO) спочатку була однією з найбільш динамічно розвиваються галузей інтернет-маркетингу. Google працював і працює над тим, щоб поліпшити досвід використання своєї пошукової системи (шляхом швидкого і точного відображення релевантних пошукових результатів), і саме тому SEO-фахівці завжди повинні бути напоготові — чекати оновлень і нововведень. Так, как раскрутка сайтов в Google это всегда динамично развивающийся процесс, с которым smart-web работает уже не первый год
Однак існує проблема. Як правило, про оновлення в алгоритмах або політиці Google стає відомо лише тоді, коли вже пізно: позиції сайту у видачі або різко впали, або повільно але вірно пішли вниз.
Що в цьому випадку відрізняє професіонала від аматора? Професіонал може прорахувати дії пошукової системи на кілька кроків вперед і хоча б частково уникнути неприємних наслідки для сайту, а аматор – почне вирішувати проблеми, коли поразка неминуча.
У цій статті мова піде про те, що потрібно і не потрібно робити в SEO в 2017 році. Не втрачайте часу дарма, майже півроку вже позаду, — вбудуйте все, що «потрібно» і викорените все, що «не потрібно» ще до того, як Google пройдеться катком по вашому проекту. Отже, поїхали!
Що потрібно робити в SEO в 2017
#1 Оптимізуйте для мобільних
Якщо ви все ще не оптимізували свій сайт для роботи на мобільних пристроях, дійте! У 2017 році повноцінно Google запустить окремий індекс для мобільних версій. Більш того, пошукова система почне ставити мобільні результати пошуку пріоритет.
Оптимізуючи мобільну версію сайту, ви гарантуєте свого ресурсу якісне ранжування. Ви можете вибрати з декількох варіантів: розробка адаптивного веб-дизайну або перехід до прискореним мобільним сторінок (AMP). Перший варіант вимагає великих бюджетних витрат, але забезпечує пошукову значимість сайту на довгий період. У той час як прискорені мобільні сторінки вважаються хорошим, але дещо незграбним способом, оскільки користувачі не схвалюють сторінки з включеним AMP.
#2 Фокус на поведінкових
Хоча ніхто не знає, як Google розраховує позицію сайту в пошуковій видачі, такі поведінкові фактори, як Content Value і Bounce Rate є невід'ємною частиною рівняння. Враховуючи, що для Google важливий фактор смислової цінності сайтів, контент безсумнівно є значущим чинником для користувачів. Контент може бути різним за формою, змістом та якістю, але Google покладається на поведінку користувачів, щоб визначити його справжню цінність.
Для обчислення Content Value сайту Google відстежує поведінку користувачів на сайті і в пошукових результатах. Публікуйте високоякісний контент і оптимізуєте його для поліпшення юзабіліті. Використовуйте такі приманки, як CTA (call to action), форми для конверсії та вигідні пропозиції, щоб довше затримати відвідувача на сайті. Ці дії точно допоможуть поліпшити цінність контенту і скоротити кількість відмов.
#3 Використовуйте Crowd Marketing для залучення посилань
Поговоримо відверто: більшість SEO-фахівців купують посилання, незважаючи на те, що Google забороняє цю тактику. Чому? Це досі допомагає сайтів вище ранжируватися в пошукових результатах. Тільки запам'ятайте, що часто куплені посилання не гарантують високих позицій. Щоб домогтися відчутних результатів і уникнути помсти Google, необхідно поєднувати куплені посилання з надійними посиланнями, які були придбані природним шляхом.
Як це зробити? Ви можете використовувати різні методи лінкбілдинга, але ми також рекомендуємо залучення високоякісних зворотних посилань з допомогою методів крауд-маркетингу. Коментарі, які ви залишаєте на форумах, в блогах і соціальних мережах (не спам, звичайно) – це великий внесок у посилальний профіль вашого сайту. Запам'ятайте, що тільки тоді, коли ваш аккаунт буде виглядати натурально, ви можете починати розміщення посилань про ваші товари або послуги.
#4 Більший пріоритет аналізу ключових слів
Ключові слова завжди були джерелом життєвої сили для будь-SEO-кампанії. Більше того, коли Google представив світу самонавчальну систему з штучним інтелектом RankBrain, важливість пошуку, вибору і натурального впровадження ключових слів стала набагато вище.
2017 рік вимагатиме великих витрат на пошук та аналіз ключових слів. Потрібно буде витратити час не тільки на основні ключевики, але і на пошук одного-трьох синонімів для цих ключевіков, а також на LSI ключі. І звичайно, всі ці ключові слова повинні природно входити в контент сайту.
Коротко: додавайте ключові слова у контент, але не допускайте перевантаження. Вам знадобляться 4-5 LSI ключевіков для кожного ключового слова з точною відповідністю.
#5 Забезпечте ваш сайт за допомогою HTTPS
Цей пункт досить простий. Google робить все, щоб захистити користувачів, і тому HTTPS вважається важливим ранжируючимсигналом. HTTPS зміцнює безпеку з'єднання і захищає дані користувачів (email-адреси, паролі, номери кредитних карт).
Щоб перейти на HTTPS, потрібно купити і встановити сертифікат SSL. Для більшої інформації, ознайомтесь з покроковим гідом.
Якщо ж ви вважаєте, що ваш сайт зможе чудово обійтися без HTTPS, для вас погані новини. Незабаром Google буде показувати попередження "Not Secure" в адресному рядку Chrome для тих, хто не використовує HTTPS. Це означає, що Google буде повідомляти всіх відвідувачів про те, що їхня особиста інформація знаходиться під загрозою на даному сайті. Не ризикуйте конверсіями і позиціями сайту у ВИДАЧІ.
Що не потрібно робити для SEO в 2017