
Західне SEO2017: Що потрібно і не потрібно робити
Не втрачайте часу дарма, майже півроку вже позаду, - вбудуйте все, що «потрібно» і викорените все, що «не потрібно» ще до того, як Google пройдеться катком по вашому проекту
Пошукова оптимізація (SEO) спочатку була однією з найбільш динамічно розвиваються галузей інтернет-маркетингу. Google працював і працює над тим, щоб поліпшити досвід використання своєї пошукової системи (шляхом швидкого і точного відображення релевантних пошукових результатів), і саме тому SEO-фахівці завжди повинні бути напоготові — чекати оновлень і нововведень. Так, как раскрутка сайтов в Google это всегда динамично развивающийся процесс, с которым smart-web работает уже не первый год
Однак існує проблема. Як правило, про оновлення в алгоритмах або політиці Google стає відомо лише тоді, коли вже пізно: позиції сайту у видачі або різко впали, або повільно але вірно пішли вниз.
Що в цьому випадку відрізняє професіонала від аматора? Професіонал може прорахувати дії пошукової системи на кілька кроків вперед і хоча б частково уникнути неприємних наслідки для сайту, а аматор – почне вирішувати проблеми, коли поразка неминуча.
У цій статті мова піде про те, що потрібно і не потрібно робити в SEO в 2017 році. Не втрачайте часу дарма, майже півроку вже позаду, — вбудуйте все, що «потрібно» і викорените все, що «не потрібно» ще до того, як Google пройдеться катком по вашому проекту. Отже, поїхали!
Що потрібно робити в SEO в 2017
#1 Оптимізуйте для мобільних
Якщо ви все ще не оптимізували свій сайт для роботи на мобільних пристроях, дійте! У 2017 році повноцінно Google запустить окремий індекс для мобільних версій. Більш того, пошукова система почне ставити мобільні результати пошуку пріоритет.
Оптимізуючи мобільну версію сайту, ви гарантуєте свого ресурсу якісне ранжування. Ви можете вибрати з декількох варіантів: розробка адаптивного веб-дизайну або перехід до прискореним мобільним сторінок (AMP). Перший варіант вимагає великих бюджетних витрат, але забезпечує пошукову значимість сайту на довгий період. У той час як прискорені мобільні сторінки вважаються хорошим, але дещо незграбним способом, оскільки користувачі не схвалюють сторінки з включеним AMP.
#2 Фокус на поведінкових
Хоча ніхто не знає, як Google розраховує позицію сайту в пошуковій видачі, такі поведінкові фактори, як Content Value і Bounce Rate є невід'ємною частиною рівняння. Враховуючи, що для Google важливий фактор смислової цінності сайтів, контент безсумнівно є значущим чинником для користувачів. Контент може бути різним за формою, змістом та якістю, але Google покладається на поведінку користувачів, щоб визначити його справжню цінність.
Для обчислення Content Value сайту Google відстежує поведінку користувачів на сайті і в пошукових результатах. Публікуйте високоякісний контент і оптимізуєте його для поліпшення юзабіліті. Використовуйте такі приманки, як CTA (call to action), форми для конверсії та вигідні пропозиції, щоб довше затримати відвідувача на сайті. Ці дії точно допоможуть поліпшити цінність контенту і скоротити кількість відмов.
#3 Використовуйте Crowd Marketing для залучення посилань
Поговоримо відверто: більшість SEO-фахівців купують посилання, незважаючи на те, що Google забороняє цю тактику. Чому? Це досі допомагає сайтів вище ранжируватися в пошукових результатах. Тільки запам'ятайте, що часто куплені посилання не гарантують високих позицій. Щоб домогтися відчутних результатів і уникнути помсти Google, необхідно поєднувати куплені посилання з надійними посиланнями, які були придбані природним шляхом.
Як це зробити? Ви можете використовувати різні методи лінкбілдинга, але ми також рекомендуємо залучення високоякісних зворотних посилань з допомогою методів крауд-маркетингу. Коментарі, які ви залишаєте на форумах, в блогах і соціальних мережах (не спам, звичайно) – це великий внесок у посилальний профіль вашого сайту. Запам'ятайте, що тільки тоді, коли ваш аккаунт буде виглядати натурально, ви можете починати розміщення посилань про ваші товари або послуги.
#4 Більший пріоритет аналізу ключових слів
Ключові слова завжди були джерелом життєвої сили для будь-SEO-кампанії. Більше того, коли Google представив світу самонавчальну систему з штучним інтелектом RankBrain, важливість пошуку, вибору і натурального впровадження ключових слів стала набагато вище.
2017 рік вимагатиме великих витрат на пошук та аналіз ключових слів. Потрібно буде витратити час не тільки на основні ключевики, але і на пошук одного-трьох синонімів для цих ключевіков, а також на LSI ключі. І звичайно, всі ці ключові слова повинні природно входити в контент сайту.
Коротко: додавайте ключові слова у контент, але не допускайте перевантаження. Вам знадобляться 4-5 LSI ключевіков для кожного ключового слова з точною відповідністю.
#5 Забезпечте ваш сайт за допомогою HTTPS
Цей пункт досить простий. Google робить все, щоб захистити користувачів, і тому HTTPS вважається важливим ранжируючимсигналом. HTTPS зміцнює безпеку з'єднання і захищає дані користувачів (email-адреси, паролі, номери кредитних карт).
Щоб перейти на HTTPS, потрібно купити і встановити сертифікат SSL. Для більшої інформації, ознайомтесь з покроковим гідом.
Якщо ж ви вважаєте, що ваш сайт зможе чудово обійтися без HTTPS, для вас погані новини. Незабаром Google буде показувати попередження "Not Secure" в адресному рядку Chrome для тих, хто не використовує HTTPS. Це означає, що Google буде повідомляти всіх відвідувачів про те, що їхня особиста інформація знаходиться під загрозою на даному сайті. Не ризикуйте конверсіями і позиціями сайту у ВИДАЧІ.
Що не потрібно робити для SEO в 2017
#1 Оптимізувати без затвердженої стратегії
SEO в 2017 передбачає наявність плану кампанії. Час безсистемного SEO пройшло. Завчасно розробіть стратегію для внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту, щоб отримати довгострокові позитивні результати.
Часи, коли можна було елементарно почистити ключевики, виправити метатеги, опублікувати переписаний контент і закупити посилання, пройшли. Тепер пошукова оптимізація ґрунтується тільки на детальному аналізі активності конкурентів, руху в ніші, користувальницької зацікавленості і досягаються цілей, а також соціальних мереж).
Три основні причини розробки повноцінної стратегії:
1. Жорстка конкуренція
2. Регулярні нововведення Google
3. Розбірливі покупці
Успіх у 2017 році залежить від того, наскільки добре ви підготовлені для участі в SEO грі. Безвідповідальний підхід до створення результативної стратегії опустить сайт на самий низ пошукових результатів, і ви повинні будете витратити місяці або навіть роки), щоб вийти на колишній кордон.
Звичайно, написання автентичної стратегії грунтується на глибокому аналізі та збір фактів, а також вимагає матеріальних і тимчасових витрат. Але воно того варто, якщо ви не хочете спостерігати, як ваша SEO - кампанія поволі йде на дно.
#2 Залишати сайт недружнім для мобільного пошуку
Якщо сайт неадаптований під мобільні в 2017 році, швидше беріться за справу. Google віддає перевагу мобільному пошуку і тим, хто використовує AMP, а користувачі обожнюють свої смартфони. Навіть якщо ви особисто віддаєте перевагу серфити з десктопа, прийшов час рухатися далі і оптимізувати сайт для смартфонів, планшетів і т. п. Не втрачайте трафік і покупців, дійте вже зараз.
#3 Недооцінювати швидкість завантаження
Google любить сайти з швидкою завантаження і буквально ненавидить сайти, які змушують користувачів чекати. Чому? Та тому що принцип «час-гроші» ніхто не відміняв. Це вам здається, що почекати, поки завантажаться важкі зображення, химерні слайди і спливаючі вікна — не проблема, а користувачі цього терпіти не можуть (особливо користувачі мобільних пристроїв).
Якщо ви хочете дати просування вашого сайту поштовх у потрібному напрямку, поставте розробникам кілька завдань щодо прискорення швидкості завантаження: кешування CSS сайту, JavaScript'а і зображень (це допоможе зрозуміти, як акселерувати мобільну версію). Так, піде деякий час на оптимізацію коду, але воно того варто.
Запам'ятайте: швидка швидкість завантаження = зацікавленість користувача = високі позиції у ВИДАЧІ.
#4 Використовувати неоптимізовані зображення
Хоча SEO-фахівці знають про важливість оптимізації Alt tag, зображення часто упускаються з виду. А все тому, що є таке подання про оптимізацію картинок:
1. Image Search (пошук по зображеннях) в Google незручний, тому що не дає точних результатів, і більшість користувачів обходять його стороною.
2. Оптимізація зображень не має сенсу, тому що вони не привертають трафік. Навіщо ж витрачати час на назви (image title), альти (Alt) і опис (description), якщо вони не приносять видимих результатів?
3. Image Search збитковий для Google – це зменшує пошукову пріоритетність зображень.
Проте оптимізація зображень стане важливим чинником для ранжирування в 2017 році. Влітку 2016 Google придбав французький стартап Moodstocks (спрямований на розпізнавання зображень), пізніше Google представив особливі XML-формати зображень. Все це вказує на те, що в 2017 році необхідно приділяти особливу увагу оптимізації зображень.
Ми рекомендуємо наступні кроки для оптимізації зображень на сайті:
● Перевірка дисків, Alts і descriptions (впровадження ключових слів)
● Розмітка сторінок продуктів для вигідного відображення в пошукових результатах
● Вдосконалення карти сайту та усунення помилок
Оптимізація зображень може здатися нудним процесом, але привабливі картинки часто стають вирішальним чинником для високого ранжирування сайту в Google.
Висновки
2017-й обіцяє бути цікавим для SEO-професіоналів. Як кажуть, робіть все, що «добре» та не робіть, що «погано». Якщо є час, вже можна почати замислюватися над голосовим пошуком, який може стати наступним кроком для всього SEO.