
Після ДТП на вулицях Черкас залишаються розтрощені світлофори й дорожні знаки (ФОТО)
Відповідно до закону, відновлювати об’єкти вуличної інфраструктури, що постраждали внаслідок ДТП, має винуватець аварії, однак на практиці збитки оплачує місто. За словами начальника управління вуличної інфраструктури Черкаської міської ради Сергія Отрешка, за останні три роки жоден водій ще не відшкодував місту збитки, – розповідає Вікка.
Так зокрема "жертвою" ДТП є світлофор на перехресті вулиць Надпільної та Пастерівської. Він наразі перебуває в аварійному стані.

Троща-1
"Усі світлофори, які виходять з ладу через погнуту стійку, це фактично жертви ДТП. Бувають ситуації, коли у тролейбуса відривається штанга і вона зносить світлофор, то тут простіше, бо з нашим комунальним підприємством легше домовитися", – зазначає чиновник.
Наразі підрядник працює над відновленням аварійного світлофора.
"Сам світлофор, на щастя, цілий. Знадобиться нова стійка, також перевіряємо контролер. Саме від його стану усе і залежить, бо це, по суті, "мозок" світлофора. Якщо виявимо несправність, з якою зможемо впоратися самотужки, то вже за кілька днів відновимо його роботу. Однак якщо поломка серйозніша, то контролер доведеться відправити до Харкова на завод, де його виробляли", – розповідає Сергій Отрешко.
Якщо аварійний світлофор у місті, на щастя, поки один, то із дорожніми знаками усе складніше. Вони потерпають не тільки від горе-водіїв. Їм шкодить і негода, і час, і вандали.

Троща-2
А віднедавна на них поклали око і мисливці за металом.
"Зараз пішла чергова пошесть: то люки все цупили, а тепер і на знаки перейшли. Наприклад, нещодавно ми відновили два дорожні знаки "дати дорогу" по вулиці Амброса. Вони були просто вкрадені. Швидше за все, хтось вирішив, що це не оцинкований метал, а кольоровий і зняв з надією заробити", – зазначає начальник управління вуличної інфраструктури.
Сергій Отрешко констатує: на його практиці ще не було жодного випадку, коли водії оплачували відновлення об’єктів вуличної інфраструктури чи то за велінням совісті, чи то за рішенням суду. І якщо новий дорожній знак коштує бюджету міста 200-300 гривень залежно від форми і від того, кріпиться він на бетонну опору чи на окрему стійку, то світлофор обходиться значно дорожче.

Троща-3