У Черкасах борються з дискримінацією людей, які живуть з ВІЛ

У Черкаському обласному центрі профілактики та боротьби зі СНІД головним лікарям пілотних закладів охорони здоров’я міста та області було презентовано проект RESPECT, який передбачає зменшення випадків стигми та дискримінації по відношенню до людей, які живуть з ВІЛ та представників груп найвищого ризику з боку медичного персоналу закладів охорони здоров’я. Проект у Черкаській області триватиме з 1 жовтня цього року до 30 червня наступного. Крім нашої області, пілотний проект впроваджуватимуть також у Київській, Львівській областях та Кривому Розі. Ми хочемо донести до суспільства важливі цифри, які називаємо концепцією 90-90-90. Так, 90% людей, які живуть з ВІЛ, знають про свій статус, 90% людей, які живуть з ВІЛ і знають про свій статус, отримують лікування, у 90% людей, які живуть з ВІЛ і отримують лікування, воно ефективне, тобто вірус в крові не визначається, – розповідає Голова правління Черкаського обласного відділення ВБО «Всеукраїнська Мережа ЛЖВ» Олена Стрижак. Проект RESPECT, який уже стартував у Черкаській області має підвищити рівень поінформованості медичного та обслуговуючого персоналу лікувально-профілактичних закладів  з питань ВІЛ-інфекції; шляхів передачі ВІЛ; засобів профілактики інфікування ВІЛ, в тому числі і на робочому місці; правових питань, пов’язаних з проблемами ВІЛ-інфекції. Часто просто бракує відповідних знань. Так, наприклад, не всі знають, що керівництво медичного закладу зобов’язане забезпечити медичних працівників та інший персонал закладу засобами індивідуального захисту згідно із встановленими нормативами; на регулярній основі проводити інструктаж працівників щодо їх використання, забезпечити створення умов для проведення постконтактної профілактики працівникам тощо, – наголошує координатор тренінгової діяльності проекту RESPECT Тамара Борисова. Під час презентації присутнім пояснили і процедуру розгляду випадків дискримінації людей, які живуть з ВІЛ. Адміністрація медичного закладу зобов’язана розглянути скаргу відповідно до чинного законодавства України не пізніше ніж за 30 днів з моменту подання скарги. Скарги, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо для вирішення питання у скарзі потрібно більше часу, адміністрація визначає необхідний термін для розгляду, про що зобов’язана повідомити особу, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у скарзі, не може перевищувати 45 днів. Процедура примирення передбачає зустріч (одну або більше) обох сторін під час якої відбувається: досягнення сторонами взаємоприйнятного рішення; усунення спричиненої шкоди; зниження рівня конфліктності сторін, якомога повне задоволення потреб сторін конфлікту; та запобігання поновленню конфлікту; відновлення порушених прав та встановлення справедливості. На зустріч для забезпечення більшої ефективності на неупередженості можуть бути запрошені представники правозахисної ВІЛ-сервісної організації, – наголошує координатор проекту RESPECT Ірина Бірко. Якщо Ви зіштовхнулися із випадками дискримінації людей, які живуть з ВІЛ, звертайтеся за номером: 32-14-42

Джерело: infomist.ck.ua 
© infomist.ck.ua

15 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку