Черкаські благодійні фонди стануть прозорішими

У Черкасах вийшов наказ, у якому керівникам закладів охорони здоров’я рекомендують укласти договори з благодійними фондами.

У наказі від 7 жовтня 2015 року ідеться про встановлення форм та порядку звітування благодійних організацій і закладів охорони здоров’я про порядок та шляхи використання благодійних пожертв. Він несе рекомендаційний характер і затверджує типову форму договору про співробітництво між закладом охорони здоров’я та благодійною організацією.

Контроль за виконанням наказу заступник директора департаменту охорони здоров’я Надія Гетьман взяла на себе.

Черкаси — друге місто в Україні (перше — Полтава), де на сьогодні існує подібний наказ і почалася активна робота над збільшенням прозорості роботи благодійних фондів. Видано його у ході всеукраїнської програми з протидії поборам, яку курує «Інститут аналітики та адвокації».

Наталія Несват, координатор програми у Черкасах, стверджує, що співпраця з департаментом завжди знаходиться на високому рівні.

— Очільник департаменту Стадник О. М. підтримав цю ініціативу і сказав, що користь від договору вже видно зараз, і буде у майбутньому, – стверджує пані Наталя.

Безумовно, рекомендації не зобов’язують керівників медичних закладів укладати договори з благодійними фондами. Однак це лише початок, і експерти вважають, що варто готуватися до позитивного завершення.

Нагадаємо, що в ході реалізації програми з протидії поборам створено робочу групу зі спеціалістів медичної та антикорупційної галузі, яка і розробляла наказ.

20 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань