• Головна
  • Якими будуть велосипедні Черкаси?
00:13, 26 червня 2015 р.

Якими будуть велосипедні Черкаси?

Своє бачення розвитку велотранспорту у місті представили сьогодні черкаські велоактивісти. Методика розробки заснована на німецькому досвіді планування веломереж для міст та вже опрацьована у 10 містах України.

За словами одного з координаторів проекту, начальника відділу реклами та дизайну міського середовища Андрія Поліщука, робота над велоконцепцією грунтується на основних принципах, таких як безпека та комфорт для усіх учасників вуличного і дорожнього руху, економічність, комплексність та зв’язність, розробки та створення велоінфраструктури.

- В Черкасах немає жодного документа, який би врегульовував певним чином питання розвитку велотранспорту в місті. Ні транспортна концепція, ні генеральний план не передбачають такого явища як велосипедист на дорозі. Аргументували це тим, що до 2009 року велосипедний рух був не модним явищем. Але довго так тривати не може, тому ми і пропонуємо до розвитку цю велоконцепцію, — зазначив Андрій Поліщук.

Якими будуть велосипедні Черкаси? (фото) - фото 1

Якими будуть велосипедні Черкаси? (фото) - фото 1

- В Черкасах немає жодного документа, який би врегульовував певним чином питання розвитку велотранспорту в місті. Ні транспортна концепція, ні генеральний клан не передбачають такого явища як велосипедист на дорозі. Аргументували це тим, що до 2009 року велосипедний рух був не модним явищем. Але довго так тривати не може, тому ми і пропонуємо до розвитку цю велоконцепцію, — зазначив Андрій Поліщук.

- Наше місто має гарні передумови для розвитку велоконцепції. Це, передовсім, компактність, квартально-гніздова структура нашого міста, рівнинний рель’єф, невелика кількість зовнішних інженерних мереж та достатня ширина вулиць, — наголосив Андрій Поліщук.

- Наше місто має гарні передумови для розвитку велоконцепції. Це, передовсім, компактність, квартально-гніздова структура нашого міста, рівнинний рель’єф, невелика кількість зовнішних інженерних мереж та достатня ширина вулиць, — наголосив Андрій Поліщук.

Проектанти та велоактивісти провели велику працю над проектом. На сьогодні вже проаналізовано територію планування та місця проживання мешканців міста, створено мережу «повітряних ліній» та розроблені маршрути відповідно до наявної вулично-дорожньої мережі, організовано велопроїзд та перевірено можливості реалізації запропонованих рішень, зібрано статистичні дані щодо кількості та звичок велосипедистів у місті.

До розгляду запропоновані 3 основні веломаршрути: магістральна — першочергова, де є найбільша необхідність в облаштуванні велоструктури, допоміжний маршрут – другорядний і рекреаційний маршрут – вздовж набережних, який буде частково співпадати з магістральним маршрутом.

- Також ми плануємо ввести в дію систему дороговказівок для велосипедистів, облаштування велопаркінгів тривалого та короткочасного зберігання, інформаціно-просвітницькі заходи та звісно провести аналіз ефективності проекту, — повідомив координатор проекту Андрій Поліщук.

- Також ми плануємо ввести в дію систему дороговказівок для велосипедистів, облаштування велопаркінгів тривалого та короткочасного зберігання, інформаціно-просвітницькі заходи та звісно провести аналіз ефективності проекту, — повідомив координатор проекту Андрій Поліщук.

В кінці заходу організатори наголосили, що рекомендації містян до проекту велоконцепції можна надсилати на адресу відділу реклами та дизайну міського середовища: 18000, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 326 або електронною поштою на [email protected]. Зауваження приймаються протягом одного місця до 25.07.2015, після чого вони будуть опрацьовані і, за умови їхньої доцільності, включені до велоконцепції. Після цього проект планується затвердити на сесії міської ради та розпочати його реалізацію з 2016 року.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#велотранспорт #Черкаси
Оголошення
live comments feed...