• Головна
  • Черкаські дороги стали заручником непорозумінь влади?
08:11, 1 травня 2015 р.

Черкаські дороги стали заручником непорозумінь влади?

Незнищенна корупція і хронічне головотяпство - ось два головні чинники, що визначають вбивчий стан черкаських доріг. Незважаючи на постійну критику з боку громадськості, якість доріг не покращується. Однак винних раніше немає, і відповісти за це нікому, пише "Акцент".

Та що там громадськість! Привести до тями шляховиків не вдається навіть голові облдержадміністрації Юрію Ткаченко, який минулого тижня (вже вкотре!) Звернувся до керівників районних адміністрацій:

"Проїжджав дорогами Чигиринського району, вони в жахливому стані. Звертаю вашу увагу: неможливо дивитися на таке асфальтування доріг. І прошу покарати осіб, які це допустили ... Тому я буду звертатися до Служби автодоріг України з приводу заміни того чи іншого керівника райавтодору. Сідайте в машини і самі перевіряйте, куди йдуть бюджетні кошти. Вони просто відлітають на вітер ".

Дозволю собі засумніватися з приводу останнього висловлювання. Швидше за все, гроші не відлітають на вітер, а осідають у чиїхось конкретних кишенях. Ці схеми вже давно відомі і описані: витрати на ремонт мінімізуються до межі (щоб було що урвати), в результаті чого дірки на дорогах утворюються швидше, ніж їх усувають. При цьому чиновники звично "переводять стрілки" на брак фінансування, а також один на одного - за принципом "сам дурак".

Якщо говорити конкретно про Черкаси, то тут дороги взагалі стали одним з інструментів гризні між мером і його опонентами. Так, міський голова Сергій Одарич запевняє, що спланована кампанія по добиванню міських доріг спрямована проти нього особисто, і організована директором департаменту ЖКГ Андрієм Наумчуком. Мовляв, той не виконує відповідні розпорядження і не ремонтує дороги, а черкащани, які розбивають свої автомобілі, всі шишки валять на мера.

- Міський голова в соцмережах перекладає відповідальність на головного комунальника міста, якого не може ні звільнити, ні змусити виконувати свою роботу. Не думаю, що ці нюанси цікавлять людей, які гроблять своє майно і змушені з власної кишені розраховуватися за невідремонтовані міською владою дороги. Якщо в мерії не буде відповідної реакції на стан міських доріг, ми будемо змушені перейти до більш радикальних акцій, - повідомив голова організації "Автомайдан Черкаси" Сергій Яковенко.

У той же час Андрій Наумчук, якого Одарич призначив "козлом відпущення", діє за старою випробуваною схемою, і в першу чергу посилається на жебрацьке фінансування. За його словами, на початок минулого року ямкового ремонту вимагало 60 тисяч кв. метрів дорожнього покриття, але відремонтовано було тільки 17 тисяч. У поточному році потрібно відремонтувати вже 64 тисячі кв. метрів, але грошей у бюджеті виділено лише на 10 тисяч кв. метрів.

"При такій тенденції ситуація щороку буде тільки погіршуватися. Крім того, роботи, проведені в минулому році Черкаським асфальтобетонним заводом, виявилися неякісними, тому підприємству дали 60 днів для усунення похибок у роботі ", - заявив Наумчук.

Після чого не втримався, і кинув черговий камінь у город Одарича:

"Що стосується кап-робіт, то вони знову відстрочені, оскільки міський голова наклав вето на прийнятий депутатами план соціально-економічного розвитку міста. Тому капітальний ремонт доріг, ліфтів, будівництво кладовища і ще безліч необхідних робіт знову відкладено на невизначений час ".

А поки черкаські чиновники поливають один одного брудом і з'ясовують відносини, місто все більше занепадає, а прості черкащани чим далі, тим більше терплять різні незручності. Напевно, все це потрібно буде врахувати на майбутніх цього року вибори до місцевих органів влади.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#дороги #Черкаси
Оголошення
live comments feed...