За це рішення сьогодні на сесії міської ради проголосував 31 присутній в залі депутат. Таким чином міські обранці дозволили списати чотири з шести зношених тролейбусів з балансу КП «Черкасиелектротранс».
Про це повідомляє прес-служба Черкаської міської ради.
 
Варто відзначити, що керівництво  тролейбусного парку звернулось до міської ради з проханням дозволити списання шести «рогатих». Ті  простоюють на території підприємства, і вже давно не виходять на лінії, зважаючи на свій аварійний стан.

Адже їх відновлення, на переконання в. о. директора КП «Черкасиелектротранс» Петра Кучера, справа витратна та, можна так сказати, даремна. Оскільки капітальний ремонт лише  одного такого зношеного тролейбуса «потягне» на 500-600 тисяч гривень. Тоді як і цього вистачить лише на кілька років, зважаючи на вік черкаських рогатих, який нині сягає 30-35 років. 
 
– Тож чи є доцільність витрачати такі значні бюджетні кошти на відновлення вкрай зношених тролейбусів, коли можна, дещо доклавши, придбати нові, які прослужать місту наступні десятки років, – зауважує Петро Кучер. 

Нагадаємо, що питання списання шести зношених тролейбусів  кілька разів виносилось на розгляд постійної депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, зв’язку, підприємництва, екології та охорони навколишнього середовища, члени якої навіть проводили виїзне засідання на території КП «Черкасиелектротранс», де особисто оглянули стан кожного «рогатого».

У підсумку комісія своїм колегіальним рішення рекомендувала чотири тролейбуси списати, а от зі списанням двох тролейбусів-гармошки –  зачекати – допоки не будуть придбані нові одиниці рухомого складу тролейбусного парку.

Тож зазначена  пропозиція і була підтримана сьогодні депутатами.
 
0472.ua

Чотири «рогатих» – на металобрухт, а дві «гармошки» – лишити

За це рішення сьогодні на сесії міської ради проголосував 31 присутній в залі депутат. Таким чином міські обранці дозволили списати чотири з шести зношених тролейбусів з балансу КП «Черкасиелектротранс».
Про це повідомляє прес-служба Черкаської міської ради.
 
Варто відзначити, що керівництво  тролейбусного парку звернулось до міської ради з проханням дозволити списання шести «рогатих». Ті  простоюють на території підприємства, і вже давно не виходять на лінії, зважаючи на свій аварійний стан.

Адже їх відновлення, на переконання в. о. директора КП «Черкасиелектротранс» Петра Кучера, справа витратна та, можна так сказати, даремна. Оскільки капітальний ремонт лише  одного такого зношеного тролейбуса «потягне» на 500-600 тисяч гривень. Тоді як і цього вистачить лише на кілька років, зважаючи на вік черкаських рогатих, який нині сягає 30-35 років. 
– Тож чи є доцільність витрачати такі значні бюджетні кошти на відновлення вкрай зношених тролейбусів, коли можна, дещо доклавши, придбати нові, які прослужать місту наступні десятки років, – зауважує Петро Кучер. 

Нагадаємо, що питання списання шести зношених тролейбусів  кілька разів виносилось на розгляд постійної депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, зв’язку, підприємництва, екології та охорони навколишнього середовища, члени якої навіть проводили виїзне засідання на території КП «Черкасиелектротранс», де особисто оглянули стан кожного «рогатого».

У підсумку комісія своїм колегіальним рішення рекомендувала чотири тролейбуси списати, а от зі списанням двох тролейбусів-гармошки –  зачекати – допоки не будуть придбані нові одиниці рухомого складу тролейбусного парку.

Тож зазначена  пропозиція і була підтримана сьогодні депутатами.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати