Вікова межа чи пенсійний вік. Який він у тролейбусів, вирішували черкаські депутати.

На кону – доля шести "рогатих". Міські обранці особисто оглянули кожен. Вирішували, що доцільніше: відремонтувати електротранспорт чи закупити новий. До чого домовились – знають наші кореспонденти.

 Такі "залізні" зморшки у тролейбусному парку мають ще шість "рогатих". Всі – давно не виходять на лінію. Бо перетнули вікову межу, кажуть майстри. Навіть найдосвідченіші не беруться за їхній ремонт. Бо він, пояснює вже очільник підприємства, недоцільний.

Чи давати раритетним "рогатим" друге життя вирішує ціла депутатська комісія. Для цього оглядає все підприємство. Найбільше уваги приділяють ремонтним цехам. Саме тут майстри вдихають нове життя у старенькі тролейбуси. Утім, реанімувати вдається не всі.

Петро Кучер, в.о. директора підприємства: "Ми повністю тролейбуси перебираємо, де можна, всі неполадки прибираємо, переобладнуємо його і випускаємо їх на лінію самотужки. Капітальний ремонт 30-річному кузову проводити – це просто-напросто зайва витрата коштів".

Нині на балансі підприємства "Черкасиелектротранс" понад вісімдесят тролейбусів. Із них лише половина виходить на лінію. Інші – чекають ремонту. Його тутешні працівники роблять власними силами. Тому навіть найстаріші "рогаті" можна реанімувати, переконаний головний комунальник міста Андрій Наумчук.

Андрій Наумчук, директор департаменту ЖКК: "Ремонтно-технічна база достатня для того, щоб робити капітальний ремонт тролейбусів. Особливо, якщо в міської ради немає коштів для оновлення тролейбусного парку. Ми повинні або купляти шість тролейбусів нових на заміну списаних".

Реанімування "рогатих" – це лише тимчасове вирішення проблеми, переконана голова депутатської комісії Ольга Колісник. Адже за кошти витрачені на ремонт старого тролейбусу можна придбати новий.

Ольга Колісник, голова комісії з питань ЖКК: "Наразі в бюджет закладаються кошти на купівлю нових тролейбусів, на оновлення рухомого складу і також можна розглядати варіанти про купівлю тролейбусів закордонного виробництва. Цей тролейбус ми можемо зробити капітальний ремонт, але через три роки все одно корозія може його з’їдати. Тому особисто моя думка. Що треба оновлювати рухомий склад".

Свій остаточний вирок раритетним "рогатим" депутати мають винести вже найближчим часом. Обіцяють – у своєму рішенні керуватимуться лише інтересами містян. 

0472.ua

Черкаським «рогатим» винесуть вирок депутати

Вікова межа чи пенсійний вік. Який він у тролейбусів, вирішували черкаські депутати.

На кону – доля шести "рогатих". Міські обранці особисто оглянули кожен. Вирішували, що доцільніше: відремонтувати електротранспорт чи закупити новий. До чого домовились – знають наші кореспонденти.

 Такі "залізні" зморшки у тролейбусному парку мають ще шість "рогатих". Всі – давно не виходять на лінію. Бо перетнули вікову межу, кажуть майстри. Навіть найдосвідченіші не беруться за їхній ремонт. Бо він, пояснює вже очільник підприємства, недоцільний.

Чи давати раритетним "рогатим" друге життя вирішує ціла депутатська комісія. Для цього оглядає все підприємство. Найбільше уваги приділяють ремонтним цехам. Саме тут майстри вдихають нове життя у старенькі тролейбуси. Утім, реанімувати вдається не всі.

Петро Кучер, в.о. директора підприємства: "Ми повністю тролейбуси перебираємо, де можна, всі неполадки прибираємо, переобладнуємо його і випускаємо їх на лінію самотужки. Капітальний ремонт 30-річному кузову проводити – це просто-напросто зайва витрата коштів".

Нині на балансі підприємства "Черкасиелектротранс" понад вісімдесят тролейбусів. Із них лише половина виходить на лінію. Інші – чекають ремонту. Його тутешні працівники роблять власними силами. Тому навіть найстаріші "рогаті" можна реанімувати, переконаний головний комунальник міста Андрій Наумчук.

Андрій Наумчук, директор департаменту ЖКК: "Ремонтно-технічна база достатня для того, щоб робити капітальний ремонт тролейбусів. Особливо, якщо в міської ради немає коштів для оновлення тролейбусного парку. Ми повинні або купляти шість тролейбусів нових на заміну списаних".

Реанімування "рогатих" – це лише тимчасове вирішення проблеми, переконана голова депутатської комісії Ольга Колісник. Адже за кошти витрачені на ремонт старого тролейбусу можна придбати новий.

Ольга Колісник, голова комісії з питань ЖКК: "Наразі в бюджет закладаються кошти на купівлю нових тролейбусів, на оновлення рухомого складу і також можна розглядати варіанти про купівлю тролейбусів закордонного виробництва. Цей тролейбус ми можемо зробити капітальний ремонт, але через три роки все одно корозія може його з’їдати. Тому особисто моя думка. Що треба оновлювати рухомий склад".

Свій остаточний вирок раритетним "рогатим" депутати мають винести вже найближчим часом. Обіцяють – у своєму рішенні керуватимуться лише інтересами містян. 

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати