• Головна
  • Через відсутність перевірок їздити черкаськими маршрутками стало небезпечно
17:27, 17 квітня 2015 р.

Через відсутність перевірок їздити черкаськими маршрутками стало небезпечно

Не затягнуті гайки на колесах, відсутній протектор шин, підтікання мастила та охолоджуючої рідини з двигуна, порушена герметичність гальмівної системи, поламані кнопки аварійного відкривання дверей, не заправлені вогнегасники – це далеко не весь перелік порушень, виявлених під час перевірки пасажирських автобусів, які курсують дорогами Черкащини.  

Про це пише Нова Доба.

Тож саме про відповідальність перевізників за безпеку руху йшлося під час наради представників влади, ДАІ, управління Укртрансінспекції у Черкаській області й, звісно ж, підприємців, що приїхали з різних міст Черкащини.

Як зазначив начальник управління промисловості та розвитку інфраструктури ОДА Юрій Панченко, у зв’язку з резонансними ДТП у Полтавській, Харківській областях та в Києві, коли загинули й травмувалися люди, Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк доручив різним міністерствам, облдержадміністраціям провести заходи щодо поліпшення ситуації на дорогах. Адже показники безпеки значно погіршилися з часу введення мораторію на перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. 

– Перевізники почали нехтувати профілактичною роботою щодо забезпечення безпеки перевезень. Це стало однією з причин, що в середньому по країні кількість ДТП зросла на 32–35 відсотків, – сказав начальник управління Укртрансінспекції у Черкаській області Євген Кімлик

У зв’язку з цим із 29 по 31 березня цього року на підставі Окремого доручення Укртрансінспекції перевірено діяльність 15-ти пасажирських автоперевізників. Виявлено 49 порушень, на посадових осіб і водіїв працівниками ДАІ складено 9 протоколів про адмінправопорушення, які направлено до судових органів, заборонено виїзд двох транспортних засобів. 

– Автобуси працюють аж до аварійного виходу з ладу, листки обліку ТО і ремонтів ведуться лише в деяких перевізників, – продовжує Євген Вікторович. – Щоденні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв переважно проводяться формально. На багатьох підприємствах порушується режим праці та відпочинку екіпажів автобусів. Так, зокрема на міських маршрутах у Черкасах водії працюють за кермом по 12 – 14 годин два-три дні підряд. 

Євген Кімлик застеріг перевізників, що після зняття мораторію на перевірки, вони отримають значні санкції, а в разі ДТП з вини підприємства можлива навіть його ліквідація. Тому закликав їх усунути всі порушення в своїх організаціях. 

– Цього року працівники ДАІ виявили понад 100 порушень на дорогах водіями автобусів, із них 3 факти – керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння, – проінформувавзаступник начальника відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи та автомобільно-технічної інспекції УДАІ Сергій Голуб. – Оскільки нині накладено мораторій на перевірки, то вся відповідальність лежить на перевізниках, які повинні працювати з водіями, розмовляти з ними, дивитися за ними. Адже від них залежить життя й здоров’я інших людей.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#маршрутки #Черкаси
Оголошення
live comments feed...