КП «Черкасиводоканал» рекомендує сплачувати компослуги лише через надійні та державні банки

Нині у більшості банків України введено тимчасові адміністрації для відновлення їх подальшої діяльності, у зв’язку з чим виникає проблема розрахунків між цими банками та комунальними підприємствами. Кошти, які споживачі сплачують за комунальні послуги, зокрема і за водопостачання та водовідведення, буквально "зависають" на рахунках цих банків.

Тобто сплачені гроші не потрапляють на рахунки КП "Черкасиводоканал", водночас на особові рахунки споживачів не надходять їхні сплати. А це досить значні суми: лише до середини лютого один із банків заборгував Черкаському водоканалу понад 8 тис. грн.

Така ситуація призводить до виникнення заборгованості за використані послуги водопостачання та водовідведення, а також до непорозумінь між комунальним підприємством та споживачами, які справно оплачують комунальні послуги. Лише за минулий місяць заручниками ситуації стали понад 200 осіб. Скільки ще споживачів постраждає надалі – невідомо.

Щоб уникнути подібних непорозумінь комунальне підприємство радить своїм споживачам користуватися послугами лише надійних та державних банків ("Ощадбанк", "Укргазбанк", "Укрексімбанк", "Укрсиббанк"), а також послугами Укрпошти.

Водночас на першому поверсі адмінкорпусу "Черкасиводоканалу" працює каса підприємства, у якій без жодних комісій можна сплатити лише за послуги водопостачання та водовідведення щодня з 8-00 до 16-00 (обідня перерва з 12-00 до 12-48). Кошти, сплачені у касі "Водоканалу" миттєво потрапляють на особовий рахунок споживача.
 
Також для зручності споживачів на першому поверсі комунального підприємства працює і каса "Ощадбанку", де приймають платежі за всі комунальні послуги без комісій. 
Офіційний портал міської ради, міського голови, виконавчого комітету міста Черкаси
черкаси черкассы мошенники банк оплата сплата водоканал
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Комментарии