Сьогодні на виконкомі розглянуть регуляторний акт про тарифи на проїзд у міському транспорті

У Черкасах вкотре повернулися до теми підвищення вартості проїзду в пасажирському транспорті. Аби обговорити обґрунтованість такого рішення, міський голова Сергій Одарич разом із керівниками профільних департаментів із цього питання провели чергову нараду з перевізниками.

– Тиждень тому ми з вами говорили про альтернативні шляхи зниження собівартості перевезень, аби стримати тариф на нинішньому рівні. Зокрема й про зменшення кількості одиниць транспорту: деякі перевізники відгукнулися на це, а деякі ні, – сказав Сергій Олегович. – Моя пропозиція така: ми рухи робимо з обох сторін. Тобто ви зменшуєте кількість холостих поїздок у ті години, коли немає великого пасажиропотоку, а ми в свою чергу відкоригуємо й затвердимо оновлені графіки руху.

За словами міського голови, у місті є два-три маршрути, собівартість яких вища встановленого нині тарифу, а всі інші ж можуть працювати в межах 3 – 3,50 грн.
Міський голова Сергій Одарич:
 
- Моя пропозиція така: ми рухи робимо з обох сторін.
 
Тобто ви зменшуєте кількість холостих поїздок у ті години, коли немає великого пасажиропотоку, а ми в свою чергу відкоригуємо й затвердимо оновлені графіки руху.

Як повідомив директор департаменту житлово-комунального комплексу Андрій Наумчук, оновлені графіки руху дозволять перевізникам на 25, а подекуди й 30 %, зменшити кількість рейсів й таким чином зекономити на перевезеннях.

Наразі ми пропонуємо перевізникам зменшити кількість автобусів на маршрутах із десятої години ранку – до четвертої дня та після сьомої години вечора, – сказав Андрій Миколайович. – Навіть, якщо не чіпати графіки руху у вихідні, загальний відсоток зменшення рейсів складатиме близько 25-30. Приміром, якщо досі інтервал руху на 3-ому маршруті становив 6 хвилин, то з урахуванням змін стане 12 хвилин. Тобто якщо загальна кількість рейсів була 147-149, то стане – 109.

У години пік маршрутки продовжать їздити з тим інтервалом руху, як це було досі. Натомість самі ж перевізники запевняють, що натепер у зв’язку з суттєвим дорожчанням пального від роботи собі в збиток їх не врятує навіть підняття ціни квитків із трьох до чотирьох гривень.
Ген. директор ПАТ «ЧАТП 17127» Олена Куниця:
 
- Не може тариф залишатися на цьому ж рівні, якщо всі його складові зросли.

Із минулого тижня вартість палива зросла на 10 гривень на одному літрі, автобус бере 50 літрів, – розповіла генеральний директор ПАТ «ЧАТП 17127» Олена Куниця. – Ми розуміємо, що підвищити вдвічі нереально й про це ніхто не говорить, люди фізично не в змозі стільки платить. А чотири гривні, як-то кажуть, зараз уже нікому не потрібні… Не може тариф залишатися на цьому ж рівні, якщо всі його складові зросли.

Задля того, щоб зменшити собівартість підприємці запропонували серед іншого й скасувати безкоштовне перевезення пільгових категорій населення. А ще – прибрати з черкаських доріг нелегальні маршрутки. Таким називають 36-ий. Нарікали й на своїх колег по цеху, мовляв, окремі перевізники випускають на маршрут більшу кількість транспорту, аніж заявлено в угодах. Це теж, кажуть, впливає на собівартість тарифу, тож просять міську владу втрутитися й контролювати ці процеси.

Уже сьогодні на засідання виконавчого комітету Черкаської міської ради виноситься проект регуляторного акту «Про встановлення тарифу на проїзд в міському пасажирському транспорті м. Черкаси». 
Офіційний портал міської ради, міського голови, виконавчого комітету міста Черкаси
черкаси черкассы перевозчик ціни цены повышение
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии