• Головна
  • Попит на російські товари у черкащан знизився в кілька разів
10:24, 5 травня 2014 р.

Попит на російські товари у черкащан знизився в кілька разів

Мережі продовольчих магазинів в Україні відмовляються від російських продуктів. Українці перестали купувати їх на знак протесту проти анексії Росією Криму, пише Газета по-українськи.

За словами директора Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексія Дорошенка, з початку року продажу російської продукції знизилися в кілька разів.

«У магазинах масово проводяться акції з продажу російських товарів, знижки можуть сягати 30%, а в деяких випадках навіть 50%», — сказав він.

Однак і це не дає результатів. Генеральний директор групи компаній «Край» (мережа продовольчих гіпермаркетів «Країна», супермаркетів «Край») Віталій Коба зазначив, що російська продукція практично не має попиту і просто захаращує полиці.

А директор з маркетингу однієї з найбільших українських продовольчих мереж, що побажав залишитися неназваним, додав, що покупці найбільше побоюються придбати російський товар. Він розповів, що на гарячу лінію часто телефонують українці і уточнюють місце виробництва того або іншого продукту. Телефони, за якими можуть зателефонувати покупці, є в кожному магазині. Але якщо ще місяць тому дзвінки на них надходили один-два рази з торгової точки в день, то зараз телефон практично не замовкає.

Обходити стороною російські товари українці закликають вже півтора місяця. Причому активність цієї кампанії стрімко зростає: у соціальних мережах розходяться списки небажаних брендів, акції проводяться безпосередньо в магазинах різних мереж.

«Справа дійшла до того, що багато українців думають відмовитися від купівлі товарів світових брендів, заводи яких розташовані на території Росії», — підкреслив директор з маркетингу продовольчої мережі, який вирішив зберегти інкогніто.

Продовольчі мережі врахували побажання українців, каже Дорошеко.

«Нам цікаво продавати лише ту продукцію, яка користується інтересом у покупців. Тому ми змушені відмовитися від російських товарів», — додав Коба.

Нагадаємо, в Черкасах громадська організація «Відсіч» закликала не спонсорувати агресивну російську владу. Активісти розклеювали по місту листівки, в яких закликали пильнувати: визначити російський товар можна за двома цифрами на шрих-коді – «46».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#бойкот російським товарам #штрихкод
Оголошення
live comments feed...