Рік з «АТБ»: лідер українського ритейлу готує розширення мережі та впровадження диджитал-технологій

Жителі Черкас і області вже відсвяткували Новий рік, Різдво, Водохреще (ясна річ, наскільки це було можливо в умовах карантинних обмежень). Тепер настав час забути всі труднощі минулого року та почати планувати нинішній. Він обіцяє принести нам чимало змін і нововведень. Уже в найближчі місяці завершиться адаптивний карантин і розпочнеться масова вакцинація.

Багато цікавого та важливого готує в 2021-му більш ніж чотирьом мільйонам своїм клієнтів, у тому числі й жителям Черкас, незмінний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі – «АТБ». Корпорація планує цього року розширювати географію присутності, відкривати комфортні магазини, підвищувати рівень сервісу, а також впроваджувати інноваційні диджитал-технології в сферу ритейлу. Отже, розповімо про все детальніше.

На відміну від минулого року, коли пріоритетним було розширення флагмана корпорації – торговельної мережі «АТБ-Маркет» – переважно на заході країни, 2021-й порадує новими супермаркетами жителів інших областей. Збільшити кількість магазинів планують у невеликих населених пунктах, де люди хочуть купувати якісні продукти за максимально доступними цінами. Першими приймуть покупців нові супермаркети «АТБ» у містечках із населенням сім тисяч жителів і більше. Також будуть відкривати магазини в передмістях обласних центрів, невеликих населених пунктах, розташованих поблизу автомагістралей, і курортних зонах. Загалом за рік планують відкрити 120 супермаркетів, завдяки чому під кінець року вдасться рівномірно покрити магазинами всю територію нашої країни.

Зараз у 308 містах і селищах 24 областей України, включаючи й Черкаську, працюють 1203 магазини «АТБ». Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності. При цьому ціни в магазинах найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі країни традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Якщо відслідковувати акційні пропозиції (товар дня, товар тижня та ін.) і брати участь у бонусній програмі, то заощадити можна від 40 до 50%.

Рік з «АТБ»: лідер українського ритейлу готує розширення мережі та впровадження диджитал-технологій, фото-1 Рік з «АТБ»: лідер українського ритейлу готує розширення мережі та впровадження диджитал-технологій, фото-2 Рік з «АТБ»: лідер українського ритейлу готує розширення мережі та впровадження диджитал-технологій, фото-3

Корпорація оптимізує свої бізнес-процеси, пропонує різноманітний асортимент продукції власних торгових марок, завжди працює з виробниками напряму, впроваджує сучасні енергоощадні технології, володіє однією з найбільш розвинених у країні логістичних інфраструктур (є власні мультитемпературні складські центри європейського зразка, свій вантажний автопарк чисельністю більш як 700 машин тощо).

У році, що настав, корпорація планує ввести в експлуатацію новий розподільний центр у Харківській області, а також розпочати будівництво ще одного такого РЦ у Хмельницькій.

Що стосується диджитал-рішень, то до відкритого минулої весни першого в країні продуктового інтернет-магазину «АТБ» повного циклу в 2021-му додадуть запуск власного мобільного застосунка, що об'єднає всі вже запущені диджитал-сервіси: «Скануй та купуй», «АТБ Pay», програму лояльності тощо.

Цінова політика «АТБ» залишається незмінною вже понад чверть століття – з моменту заснування компанії – і є відмітною рисою магазинівмережі, що полюбили мільйони громадян. Разом із європейським рівнем обслуговування, комфортом торгових залів, впровадженням онлайн-сервісів, безперебійною поставкою гарантовано свіжої продукції та можливістю заощаджувати гроші це є конкурентною перевагою таких маркетів. Робити покупки в «АТБ» зручно та вигідно!

Своєю основною соціальною місією компанія визначила безперебійну поставку українцям якісних продуктів за доступними цінами. Також вона відіграє важливу роль у розвитку місцевої інфраструктури та є найбільшим платником податків у галузі. Це стало особливо важливо після реформи децентралізації, коли значно більша частина зібраних податків і зборів залишається на місцях – у розпорядженні місцевих органів влади. Це означає, що справно сплачені лідером вітчизняного ритейлу солідні податкові відрахування зараз допомагають розвитку інфраструктури наших Черкас і області.

Автор: Сергій Тарнав

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии