Як лідер українського ритейлу долає пандемію та економічний спад

Як лідер українського ритейлу долає пандемію та економічний спад

Поточний рік виявився складним в економічному плані не тільки для громадян, але й для бізнесу. Пандемія також внесла свої корективи. Однак навіть у таких непростих умовах найбільша за багатьма показниками торговельна мережа країни «АТБ» зуміла продемонструвати чудовий результат. Вона безперебійно постачала більш ніж чотирьом мільйонам громадян країни, включаючи й жителів Черкас, гарантовано якісні продукти за доступними цінами. Компанія дотримувалася своєї стратегії динамічного розвитку: розширювала географію присутності, підкорювала нові регіони, проводила модернізацію вже наявних супермаркетів.

За даними з відкритих джерел, з початку 2020-го корпорація «АТБ» відкрила 111 нових супермаркетів. У 42 магазинах провели капітальну реконструкцію – їх обладнали з урахуванням інноваційних рішень у сфері архітектури, будівництва, ритейлу та комфорту. Ці маркети вже прийняли перших клієнтів. Зручний і лаконічний формат усіх магазинів найбільшої української торговельної мережі спрощує процес купівлі товарів, роблячи його більш комфортним.

Зараз у 24 областях нашої країни працюють 1178 зручних магазинів «АТБ». Карта присутності торговельних представництв компанії включає 302 населених пункти. І це не тільки обласні центри, такі як наші Черкаси. Охоплено практично кожен куточок України.

У листопаді перших відвідувачів прийняли 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в Україні. Ще шість магазинів у цьому місяці відкрили в оновленому форматі після планової модернізації. Місяцем раніше, у жовтні 2020 року, лідер вітчизняної галузі ритейлу створив 11 новеньких маркетів, а ще 11 інноваційних магазинів почали функціонувати після капітального ремонту.

«Наші плани залишаютьсянезмінними: рости, розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі, піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, що в 2016 році їх було 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще через рік – 1077», – поділився в одному з нещодавніх інтерв'ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації «АТБ» Борис Марков.

Як лідер українського ритейлу долає пандемію та економічний спад, фото-1 Як лідер українського ритейлу долає пандемію та економічний спад, фото-2 Як лідер українського ритейлу долає пандемію та економічний спад, фото-3

Варто зазначити, що, розширюючи торговельну мережу, «АТБ» допомагає боротися з однією з головних проблем української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та лідера галузі.

Як і планувалося, цьогоріч найбільш активно торговельна мережа розширювалася в західних областях (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили на півдні нашої країни. Інші – у Дніпропетровському та Харківському регіонах.

У планах компанії до кінця року відкрити ще 25 нових супермаркетів, а також оновити 20 уже працюючих магазинів. Це прекрасна ідея, оскільки в таких обставинах, коли доходи мільйонів українців значно впали, а рівень безробіття стрімко зростає, потреба в безпечних і якісних, але при цьому доступних продуктах не знижується. Нагадаємо, що ціни в дискаунтерах «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Причому досягають цього не на шкоду якості, а за рахунок оптимізації бізнес-процесів, застосування енергоощадних технологій, використання принципу працювати з виробниками напряму тощо.

Багато клієнтів «АТБ», серед яких чимало жителів Черкас, уже оцінили різноманітний асортимент продукції власних торгових марок (ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір»). Кожна з них посідає лідерські позиції у своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам щодо якості та безпеки продукту.

Частка продукції ВТМ у загальному асортименті супермаркетів торговельної мережі «АТБ», який перевищує 3,5 тисячі найменувань, становить приблизно 30%. Кожен із продуктів цього ексклюзивного асортименту (продукцію власних ТМ продають тільки в магазинах торговельної мережі «АТБ») за якістю не поступається брендовим аналогам, однак може порадувати ціною. Це не рекламний трюк – до вартості продукції ВТМ не включені витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників і т. п. Як свідомий і патріотичний бізнес «АТБ» працює з фіксованою мінімальною націнкою. Більше того, товари, що полюбилися багатьом клієнтам, і делікатеси з лінійки власного імпорту компанія реалізує без націнки. Отже, у супермаркетах мережі ми може купити і продукцію за ціною виробника.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Комментарии