Інноваційні рішення «АТБ» підвищують рівень комфорту та безпеки в Черкасах

Інноваційні рішення «АТБ» підвищують рівень комфорту та безпеки в Черкасах, Доброва Евгения

Найбільша торговельна мережа України постійно підвищує рівень обслуговування покупців. «АТБ» впроваджує інноваційні рішення та найсучасніші сервіси, що роблять процес купівлі товарів у супермаркетах мережі максимально простим, комфортним і безпечним для мільйонів клієнтів, у тому числі й для жителів наших Черкас. Тепер у 24 областях країни працюють 1162 магазини лідера вітчизняної галузі ритейлу. Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань – це гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності.

«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів, яких в «АТБ» прийнято вважати партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців. Це комфорт, гарантована якість і доступні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», – поділився Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Цьогоріч відкрився перший у країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу найчастіше займає менше часу, аніж ми зазвичай очікуємо кур'єра з піцою. Завдяки такому сервісу мільйони українців, включаючи й жителів нашої Черкаської області, могли підтримувати гідний рівень життя в умовах національного карантину.

Інноваційні рішення «АТБ» підвищують рівень комфорту та безпеки в Черкасах, фото-1

Нині в «АТБ» з'явився сервіс попереднього замовлення, який позбавив покупця необхідності витрачати час на пошуки продуктів у торговому залі. (Хоча це й нескладно, оскільки в супермаркетах мережі все зроблено для зручності клієнтів.) Проте заощадити час і мінімізувати контакти тепер легко, зібравши свій пакет онлайн і вибравши найбільш зручний магазин у Черкасах, де його можна одержати. За час шляху до супермаркету продукти вже будуть зібрані. Потрібно тільки оплатити їх (також це можна зробити онлайн і показати чек у спеціально відведеній зоні магазину). На це вистачить декількох хвилин.

Зараз у десяти магазинах «АТБ» тестують ще один сервіс, завдяки якому черг біля кас взагалі не буде. Це технологія Scan & Go, що дозволяє за допомогою смартфона самостійно відсканувати штрих-коди обраних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Виходячи з магазину, слід показати консультантові інформацію про оплату. Найближчим часом компанія планує поширити цю технологію на всі свої супермаркети.

Інноваційні рішення «АТБ» підвищують рівень комфорту та безпеки в Черкасах, фото-2

Варто зазначити, що скупчення людей біля кас «АТБ» практично не побачиш, оскільки раніше був впроваджений ще один сервіс – «Єдина черга». Аби значно знизити ризик зараження коронавірусом, у торговельній мережі ввели систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах.

У торговому залі будь-якого магазину мережі все обладнано по-європейськи інформативно та лаконічно. Довго шукати товар чи інформацію про нього не доведеться. Уже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких покупці можуть самі відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки що нововведення тестують у п'яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.

Серед ефективних і нетривіальних диджитал-рішень компанії особливе місце займає інтелектуальний помічник «АТБОТ». От уже два роки він спілкується з мільйонами клієнтів у популярних месенджерах Viber і Telegram. Сервіс замінив застарілу паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен моментально надати точну інформацію про асортимент, акції, магазини та вакансії у компанії. Щоб його запустити, треба відсканувати камерою смартфона QR-код і перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв'язку та знаковий крок у диджиталізації українського ритейлу.

Інноваційні рішення «АТБ» підвищують рівень комфорту та безпеки в Черкасах, фото-3

«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів у мережі «АТБ». Усі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення цього процесу. Зручність і легкість здійснення покупок – от головні цілі, які сьогодні переслідує всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».

Цікаво, що багато того, що в наші дні є нормою для будь-якого черкаського супермаркету, було протестовано, впроваджено (а іноді й розроблено) саме в мережі «АТБ». Навіть концепція магазину самообслуговування, коли покупець не чекає біля прилавка, а сам вибирає необхідні продукти, кладе їх у візок, а потім оплачує, підходячи до каси, уперше в нашій країні була представлена в «АТБ». Процес розвитку не зупиняється – послуговуючись стратегією динамічного розвитку, компанія освоює диджитал-рішення у сфері роздрібної торгівлі та вважається лідером стосовно впровадження сучасних клієнтських сервісів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі