Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Суспільство
У Черкаську ТВК подали документи для реєстрації кандидатів на посаду міського голови двійники діючого мера - Бондаренко Анатолій Андрійович та Бондаренко Антон Владиславович. Про це повідомляє ГМ "Опора". Обоє вони самовисуванці. Нагадаємо, що чинний міський голова Черкас Бондаренко Анатолій Васильович також балотуватиметься на цих виборах від партії "За Майбутнє". Свої документи він подав 21 вересня.
Суспільство
Напередодні ввечері вогонь охопив суху траву та сміття. На цих кадрах ви бачите масштаби пожежі. Спершу рятувальники робили все можливе, аби вогонь не ширився в бік житлового сектора. Локалізувати його їм вдалось за чотири години. А повністю загасити пожежу – лиш сьогодні вранці. Причини займання нині з’ясовують. Серед версій є й підпал.
Суспільство
Сьогодні, 24 вересня, Віталій Ільченко подав документи до Територіальної виборчої комісії для реєстрації його кандидатом на посаду Черкаського міського голови і його команди. На виході із Черкаської міської ради він продемонстрував своїм прихильникам і членам команди відповідне свідоцтво. – Пане Віталію, вітаємо Вас з цим рішучим кроком. Від видавництва хочу подарувати Вам книгу «Черкаси : Пазли» з дарчим написом автора і побажати, щоб Ви зібрали воєдино п...
Суспільство
Подія сталася у селі Хиженці. Неподалік від бару між чоловіками виник конфлікт, який учасники вирішили розв’язати за допомогою пістолета. Про це на спецлінію 102 заявили очевидці та вказали, що було два постріли та поранено двох осіб. Зловмисник втік, при цьому викинув зброю неподалік від місця події. Слідчо-оперативна група, яка прибула за адресою виклику, обстежила прилеглу територію й виявила пістолет із якого стріляли в людей. Також, поліцейські операт...
Новини компаній
29 вересня 2020р о 11.00 відбудеться онлайн-зустріч протягом якої ми покажемо на лінії часу, крок за кроком, як впевнено і планово виходити на ринок ЄС: перевірка бізнес-ідеї та роздуми про релокацію менеджерів фірми; аналіз ринку, підготовка комерційних пропозицій; як не упустити можливість отримання грантового фінансування ще до реєстрації фірми; проведення зустрічей з партнерами та першими замовниками; становлення на ринку Польщі, легалізація перебуванн...
Суспільство
Щоб медицина розвивалась, нам потрібно купувати нове обладнання – аби надавати медичні послуги нашим пацієнтам на сучасному рівні. А ми, фактично, сьогодні опинились у ситуації, коли нам ніхто не допомагає. Отримуємо фінансування в залежності від пакетів, підписаних Національною службою здоров’я України - держава сплачує нам за послуги, які люди у лікарні отримують безкоштовно. Але це не кошти на розвиток, - констатує головний лікар Черкаської центральної...
Кримінал
На автодорозі М-05 Київ-Одеса сталася ДТП між автомобілями Lexus та Hyundai. У результаті автопригоди пасажири автомобіля Hyundai отримали травми, їх шпиталізували медики до лікарні. Про це інформують у Патрульній поліції Черкаської області. Патрульні поліцейські забезпечили охорону місця події, безпеку дорожнього руху та викликали слідчо-оперативну групу Уманського РВП ГУНП в Черкаській області.
Політика
Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко відреагував на інформацію про те, що Черкаська ТВК прийняла документи на реєстрацію на вибори міського голови від двох його двійників. "Мене це тішить. Я думаю, це ще раз підкреслює, що наша команда впевненно перемагає у першому турі. І ніякі двійники та технології цьому не завадять. А своїм опонентам раджу не витрачати гроші на бруд в газетах. Все що розповідають наші опоненти перед виборами - це суцільна брехня....
Суспільство
Про це йшлося на колегії обласного управління охорони здоров’я. Загалом в області за 2016 рік зафіксували 10 308 пологів, 2019 рік – 7 543, інформує очільниця управління Лариса Кошова. Зниження фіксують і в обласному центрі. Тут показник кількості пологів у 2016 році був 2867, у 2019 році – 1673, а за перше півріччя 2020 року – 618. На 100 тисяч населення в області наявні 486 акушерських ліжок та 503 гінекологічні ліжка. Цей показник більший, ніж по Україн...