Реклама
10:55, 2 лютого 2020 р.

Переваги реклами в транспорті

Реклама
Картинки по запросу "Переваги реклами в транспорті""

Картинки по запросу "Переваги реклами в транспорті""

Реклама на транспорті, в останні роки стає все більш затребувана. Головним чином, в силу дорожнечі і вичерпаності стаціонарних рекламних конструкцій. Реклама на транспорті дозволяє компаніям бути на території прямування цього транспорту і мабуть, це головний її ефект. Другий — формування впізнаваності бренду.

Переваги цієї реклами

Створення реклами за посиланням починається з розробки оригінал-макета, далі слід його узгодження та затвердження. В окремих випадках замовник надає оригінал макет, розроблений дизайн-студією або своїм агентством. Фахівець, після точних вимірів транспортних засобів, адаптує макет. Потім йдуть процеси виготовлення і нанесення зображення.

Аплікація

Перша, найпростіша технологія – це аплікація самоклеющейся плівкою. Вона вимагає мінімуму устаткування і матеріалів: комп'ютер, ріжучий плоттер, плівка. В даний час випускається безліч сортів плівок – від найпростіших, до сертифікованих, які використовуються в авіаційній промисловості. Вибір плівки визначається типом поверхні, на яку вона буде клеїтися, терміном експлуатації. Звичайні каландровані плівки служать на простих поверхнях до трьох років. Якщо зображення наноситься на ділянки, що мають лінії жорсткості, вигини, слухові вікна тощо, а також потрібний термін експлуатації більше трьох років, то застосовуються так звані "литі" плівки виготовлені за новими технологіями. Аплікація дозволяє робити шрифтові і прості графічні зображення, але їй недоступні, ні передача фотозображення, ні колірні переходи.

Повноколірний друк

Друга технологія, яку використовують - це повнокольоровий друк. Вона дозволяє швидко і з гарним візуальним ефектом наносити на борт транспорту будь-які фотозображення. Ця технологія застосовується в даний час на більшій частині оформленого транспорту у Чернігові та інших містах України.

Друк зображень для транзитної реклами здійснюється на литих плівках з постійним клейовим шаром на широкоформатному пьезоструйном принтері. Далі зображення ламінуються для захисту від механічних впливів. Рекламні зображення наносяться виключно на чисту знежирену поверхню автомобіля.

Ця реклама надає рекламодавцю великий вибір в орієнтації своєї реклами за категоріями споживачів. Досягається це шляхом вибору маршруту, що курсує у даному районі, - для першого випадку, і вибору маршруту, що проходить по центральних магістралях міста, - у другому випадку. Точно також можлива орієнтація реклами за рівнем добробуту потенційного покупця. Рекламу можна орієнтувати на домогосподарства з середнім достатком шляхом розміщення її в спальних районах міста, або орієнтувати на аудиторію більш забезпечену, оформивши транспорт, що проходить по самим «дорогим» вулицями міста.

Ми рекомендуємо використовувати, в першу чергу, брендування транспорту. Це, дозволяє формувати ефект присутності, впізнаваність бренду і імідж вашої компанії. Брендування — є, мабуть, найпоширенішою формою реклами на транспорті і використовується більшістю організацій, які мають свій легковий і вантажний транспорт.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...