
17:16, 20 січня 2020 р.
Жителі Черкащини обрали слоган до бренду регіону
Жителі регіону надали перевагу варіанту «Черкащани – місце сили».
Цей варіант набрав найбільше голосів, його візьмуть за основу при подальшій роботі над брендом, повідомили в ОДА.
Слоган «Черкащина – місце сили» набрав 44,05% голосів, «Черкащина – тут починається Україна» – 40,87%, а варіант «Черкащина – земля переможців» – 15,07%.
Обрання слогану – це лише один із етапів брендингу. Далі робоча група візьметься за розробку брендбуку.
Конкурс з обрання слогану проводився в 2 етапи. У ході першого етапу робоча група отримала 231 варіант слоганів та визначила ТОП-3 кращих. Під час другого етапу ці три слогани пройшли публічні консультації.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Міні АЗС Piusi – компактна потужність, що дозволить ефективно заправляти всю техніку
Новини компаній
13:00
8 вересня
Чому важливо рахувати дохідність при купівлі квартири: інвестиційна реальність в Україні
Новини компаній
11:00
8 вересня
12:22
7 вересня
Оголошення
21:09, 10 вересня
21:09, 10 вересня
21:09, 10 вересня
21:09, 10 вересня
12:41, 10 вересня