Можливість увійти в історію: для майбутнього бренду Черкащини оберуть слоган

Фото: Черкащина туристична
Фото: Черкащина туристична

Сьогодні, 20 листопада, розпочався прийом пропозицій слоганів до майбутнього бренду Черкащини.

Триватиме конкурс до 6 грудня включно. Для тих, хто має ідеї – це чудова можливість увійти в історію Черкащини, кажуть в ОДА.

Основні критерії до слогану: не більше 4-х слів; українською мовою (бажано переклад англійською мовою); характеризує регіон; передає харизму Черкащини та розкриває її невідомі, цікаві, оригінальні сторони; легко запам’ятовується; продовжує речення: «Черкащина це…»; основний меседж слогану націлений на гостей області, які в ній ніколи не були.

За найкращий слоган, який відповідатиме критеріям, переможець конкурсу отримає туристичне спорядження (палатка, карімат, спальний мішок, рюкзак).

Для участі в конкурсі необхідно надіслати лист в форматі Word, в якому: написати свій варіант слогану, відповідно до критеріїв, що зазначені вище; коротко описати та пояснити свою ідею слогану (не більше ста слів); вказати свій контактний номер телефону.

Свої пропозиції та ідеї надсилайте: на електронну скриньку tourisminc[email protected], вказавши в темі листа «Слоган Черкащини», а також своє ім’я та прізвище. Або на адресу: департамент регіонального розвитку Черкаської облдержадміністрації, бульвар Шевченка, 185, індекс 18000. У полі відправника обов’язково вказати своє ім’я та прізвище.

Приклади слоганів: Нью Йорк – Я люблю Нью Йорк/I Love New York. Берлін – живи/будь Берліном/Be Berlin.

Переможець конкурсу обиратиметься в два етапи: до 16.12.2019 конкурсною комісією буде оголошено три слогани, які стали фіналістами конкурсу. Цей перелік слоганів буде опубліковано на сторінці Черкащина Туристична у Фейсбуці та на сайтах Черкаської облдержадміністрації та Черкащина туристична.

Другий етап – до 28 грудня проведення публічних консультацій Інститутом Республіка щодо обрання кращого слогану для бренду Черкащини.

Переможця, за результатами консультацій, оголосять 20 січня 2020 року. Слоган, який переможе під час публічних консультації, буде взятий конкурсною комісією за основу.

слоган конкурс бренд черкащини
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии