Необхідність відгуків про послуги та товари, та користь негативних відгуків
Власники деяких компаній та інтернет-магазинів вважають, що створення і відстеження сторінок з відгуками від відвідувачів не так обов'язкові, як інші послуги. Ця думка помилкова, реальні відгуки дозволяють збільшити прибуток фірми і заполучити нових клієнтів. Головне, відповідально підійти до вирішення проблеми. Для цього створено кілька ресурсів, і revizion.ua оптимально підходить і для власників компаній, і для споживачів.
Необхідність відгуків про послуги та товари
Складання відгуків про послуги і товари, дозволяє придбати наступні переваги:
допомогу споживачеві у виборі послуги або товару – наявність відгуків дозволяє швидко зорієнтуватися серед списку однотипних послуг, особливо якщо є сумніви щодо якості;
підвищується довіра до компанії та сайту – компанії з існуючими відгуками викликають більше довіри, ніж сайти без відгуку реальних відвідувачів;
збільшення конверсії і зростання прибутку – позитивні відгуки про отримані послуги та товари залучають нових клієнтів, незалежно від давності отриманих відгуків;
просування сайту-пошукова видача індексує назву компанії у відгуках, що робить контент унікальним і просуває початковий сайт в пошукових системах.
Отримати доступ до відгуків на сайті revizion.ua можуть як власники компаній, так і звичайні користувачі.
Користь негативних відгуків
Незважаючи на те, що при пошуку конкретної послуги або товар в першу чергу звертається увага на позитивні відгуки, не меншу користь приносять і негативні відгуки. Головна причина-прозорість ресурсу, якому можна довіряти і відсутня штучність, таким відгуками можна вірити. Своєчасна реакція на негатив дозволяє розвивати слабкі сторони компанії, тримати зворотний зв'язок з користувачами. Подібна робота свідчить про те, що компанія дорожить усіма своїми клієнтами. Найголовніше – своєчасно відповідати користувачам.
У цьому вам допоможе ресурс revizion.ua, який дозволяє підтримувати двосторонній зв'язок між фірмою і клієнтом для отримання максимального результату.