• Головна
  • Необхідність відгуків про послуги та товари, та користь негативних відгуків
Новини компаній
10:38, 29 грудня 2018 р.

Необхідність відгуків про послуги та товари, та користь негативних відгуків

Новини компаній

Власники деяких компаній та інтернет-магазинів вважають, що створення і відстеження сторінок з відгуками від відвідувачів не так обов'язкові, як інші послуги. Ця думка помилкова, реальні відгуки дозволяють збільшити прибуток фірми і заполучити нових клієнтів. Головне, відповідально підійти до вирішення проблеми. Для цього створено кілька ресурсів, і revizion.ua оптимально підходить і для власників компаній, і для споживачів.

Необхідність відгуків про послуги та товари, та користь негативних відгуків , фото-1

Необхідність відгуків про послуги та товари 

Складання відгуків про послуги і товари, дозволяє придбати наступні переваги:

  • допомогу споживачеві у виборі послуги або товару – наявність відгуків дозволяє швидко зорієнтуватися серед списку однотипних послуг, особливо якщо є сумніви щодо якості;

  • підвищується довіра до компанії та сайту – компанії з існуючими відгуками викликають більше довіри, ніж сайти без відгуку реальних відвідувачів;

  • збільшення конверсії і зростання прибутку – позитивні відгуки про отримані послуги та товари залучають нових клієнтів, незалежно від давності отриманих відгуків;

  • просування сайту-пошукова видача індексує назву компанії у відгуках, що робить контент унікальним і просуває початковий сайт в пошукових системах. 

Отримати доступ до відгуків на сайті revizion.ua можуть як власники компаній, так і звичайні користувачі.

Користь негативних відгуків

Незважаючи на те, що при пошуку конкретної послуги або товар в першу чергу звертається увага на позитивні відгуки, не меншу користь приносять і негативні відгуки. Головна причина-прозорість ресурсу, якому можна довіряти і відсутня штучність, таким відгуками можна вірити. Своєчасна реакція на негатив дозволяє розвивати слабкі сторони компанії, тримати зворотний зв'язок з користувачами. Подібна робота свідчить про те, що компанія дорожить усіма своїми клієнтами. Найголовніше – своєчасно відповідати користувачам. 

У цьому вам допоможе ресурс revizion.ua, який дозволяє підтримувати двосторонній зв'язок між фірмою і клієнтом для отримання максимального результату.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...