Хто та як атакує «АТБ» в інформаційному просторі

Експерти виявили ознаки замовної дискредитаційної кампанії проти відомої мережі продовольчих магазинів

Проти компанії «АТБ» ведеться справжня інформаційна війна, в якій активно використовують соціальні мережі, ЗМІ певного типу та навіть проплачених активістів-мітингарів. Про це пишуть журналісти видання From - UA у своїй статті «Скільки коштує зруйнувати репутацію?»

« З 2014 року на різних інтернет-ресурсах, що мають сумнівну репутацію, стали з'являтися публікації, які дискредитують корпорацію в очах громадськості. Це, як правило, матеріали, що розповідають про начебто наявні зв'язки компанії з терористами ДНР і ЛНР, про реалізацію неякісної продукції, про жорстоке поводження зі своїми співробітниками тощо. Подібні статті не підтверджені фактами чи доказами... Метою є нанесення максимального збитку діловій репутації «АТБ»... », – наголошують у матеріалі.

Його автори цитують експерта з інформаційного рейдерства центру «Всеукраїнський соціологічний союз» Тетяну Урванцеву, яка так само розповідає про маркери відверто замовної кампанії. Зокрема, йдеться про створення цілої армії ботів у соціальних мережах. « Якщо говорити про акаунт «АТБ-Мордор» [така група функціонує у Фейсбуці. – Прим. ред.], то тут працюють професіонали, які виконують конкретне завдання. Очевидно, що проектом займається не одинак, а ціла група авторів і адміністраторів… Щодня з'являється 4-5 повідомлень із «викриттями». Оновлення постів відбувається тричі на тиждень. Звичайно, це говорить про те, що пости пишуть не прості покупці, які виявили «крамолу», а адміністратори групи. Вони отримують зарплату, дотримуються інструкції, мають «темники» та працюють за графіком », – наводять слова експерта журналісти from-ua.

На думку Тетяни Урванцевої, метою такої fb - групи є дискредитація «АТБ». Основним напрямком недоброзичливці мережі обрали використання голослівних звинувачень у торгівлі неякісною продукцією. Не менш «популярними» є теми про нібито існуючі зв'язки компанії з терористами ДНР і ЛНР, про жорстоке поводження зі своїми співробітниками тощо. Окрім соціальних мереж використовують і деякі ЗМІ. « Явну дезінформацію розміщують на власному «ручному» інтернет-майданчику. Іноді такі сайти так і називають – «зливні». Після такого зливу інформації в мережу створюється новина або стаття з посиланням на першоджерело. Дану новину або статтю розміщують на більш пристойному ресурсі, а з нього републікують на десятках ще авторитетніших порталів », – розповідає про цю сучасну технологію Тетяна Урванцева.

Це, на її думку, роблять для створення відповідного суспільного резонансу. Адже після вкидання в Інтернет і ЗМІ «потрібних ідей», у справу вступає вулиця. « Диванні експерти розганяють істерику у віртуальній площині, після чого передають естафету офлайновим «активістам». Тут головне – створити «ядро» незадоволених. Це, як правило, проплачені горлопани і статисти », – додає експерт. Вона вважає, що боротися з інформаційним рейдерством можна і треба. Однак на рівні однієї компанії – нехай навіть такої потужної, як «АТБ» – це надзвичайно складне завдання. « Тут необхідно централізовано проводити роз'яснювальну роботу. Інформаційна гігієна, про яку політики твердять нам четвертий рік поспіль, повинна стати нормою для держави. Вчити з малих років українців працювати з інформацією, аналізувати повідомлення, ставити під сумнів почуте і думати власною головою – це пріоритетне завдання », – резюмує Тетяна Урванцева.

Автор статьи: Назар Матровский
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
30 переглядів у жовтні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Суспільство
Ми всі вже звикли до підвищення цін, чи не так?  На все, потроху, наче непомітно… - в тому числі й на послуги мобільного зв’язку.  Всі ці «спеціальні», «без обмежень», заплутані пропозиції, що постійно лише дорожчають… А хочеться простих та зрозумілих тарифів за розумною ціною, щоб користуватись мобільним телефоном не лише для дзвінків на номери свого оператора, а - як сучасна людина - дивитись онлайн відео, кіно, спілкуватись в месенджерах, не замислюючис...
Новини компаній
Зручна і недорога ip-камера - це сучасний пристрій, що передає за допомогою інтернету відео-картинку і аудіо-потік на Ваш смартфон, планшет або комп'ютер. Сучасні ip-камери сумісні з усіма популярними операційними системами і мають хорошу якість запису. Ці пристрої створені для Вашого спокою і впевненості. Сфера застосування Застосовуються ip камери відеоспостереження для різних цілей: Контроль дітей, поки Ви далеко; Заради безпеки Вашого будинку і всього...
Новини компаній
Одні з найнижчих цін на одяг в Україні було виявлено 16 жовтня 2018 року в інтернет-магазині Time of Style. Наводимо ціни на популярні категорії осінньо-зимового асортименту: Чоловічі куртки - від 189 грн. Чоловічі сорочки - від 29 грн. Чоловічі брюки - від 99 грн. Чоловічі светри - від 79 грн. Жіночі джинси - від 149 грн. Жіночі спортивні штани - від 69 грн. Жіночі куртки - від 239 грн. Сукні - від 229 грн. Жіночі светри (гольфи, джемпери, худі, світшоти,...
Новини компаній
Український форум благодійників 28 вересня оголосив рейтинг вітчизняних благодійних фондів, організацій і компаній 2018 року. Традиційно він готується до 1 жовтня - Європейського Дня благодійних фондів за результатами їх діяльності протягом року. Фонд Бориса Колеснікова другий рік поспіль стає лідером рейтингу в номінації «Розвиток науки і освіти» у сегменті річного благодійного бюджету від 10 до 100 млн грн. Фонд заснований у 2008 році. Основні напрямки д...
Новини компаній
Наприклад, ні в якому разі не даруйте засоби для схуднення, абонементи на фітнес або тренажерний зал! Бажання виконати її заповітну мрію про струнку фігуру може привести до того, що цей подарунок для неї, буде останнім в ваших стосунках. Такий подарунок для жінки рівнозначний прямолінійної заяві - "Ти товста!" Не даруйте креми від зморшок і прищів, засоби для депіляції, жіноча психологія завжди шукає підтекст в подарункі, і в цьому випадку подарунок буде з...
Новини компаній
Тверезість водія дуже важлива при управлінні автомобілем. Говорити про життя і безпеку оточуючих можна дуже довго, але кожен водій повинен розуміти це сам. Також не варто забувати про високі штрафи за нетверезе керування транспортним засобом. Останнім часом зростає попит на якісні алкотестери, як для персонального, так і для промислового користування. Це пов'язано з тим, що забезпечення як власній безпеці, так і оточуючих є пріоритетом, адже людське життя...
Новини компаній
У київському Національному університеті харчових технологій 27 вересня урочисто відкрився всеукраїнський конкурс «Харчові технології 2019». Проект є першим з семи освітніх конкурсів, які в 2018-2019 навчальному році реалізує благодійний Фонд Бориса Колеснікова. З 1 по 28 жовтня на сторінці у Фейсбуці проводиться реєстрація студентів профільних вишів і молодих фахівців до 25 років, які бажають перевірити свої знання і сили в конкурсі. Перший відбірковий ета...
Промо
Дистрибьютор светотехнического оборудования Feron представил свою новую рекламную кампанию ЗМІНЮЙ, СТВОРЮЙ, СЯЙ! Это первая кампания такого масштаба для бренда, и впервые Feron напрямую обращается к своим потребителям: "Свет – это возможность видеть мир вокруг, изучать его, находить новое. Заполняя пространство светом – мы наполняем его новой энергией, новыми смыслами и идеями." 15-летний опыт работы на рынке инновационных источников света позволил доскона...
Новини компаній
Гучний сміх переходить в нестримний регіт, саме так проходить гра в рулетку з цукерками Jelly Belly. Цукерки з'явилися на світ завдяки одному епізоду з фільму про Гаррі Поттера в якому згадуються цукерки з різноманітними смаками, навіть зі смаком тельбуха і "комашки з носа". Майже моментально після своєї появи цукерки з непередбачуваними смаками Jelly Belly підкорили увесь світ. Однією з причин такої популярності Jelly Belly стала подача цукерок у формі гр...