• Головна
  • Хто та як атакує «АТБ» в інформаційному просторі
Новини компаній
12:43, 13 липня 2018 р.

Хто та як атакує «АТБ» в інформаційному просторі

Новини компаній

Експерти виявили ознаки замовної дискредитаційної кампанії проти відомої мережі продовольчих магазинів

Проти компанії «АТБ» ведеться справжня інформаційна війна, в якій активно використовують соціальні мережі, ЗМІ певного типу та навіть проплачених активістів-мітингарів. Про це пишуть журналісти видання From - UA у своїй статті «Скільки коштує зруйнувати репутацію?»

« З 2014 року на різних інтернет-ресурсах, що мають сумнівну репутацію, стали з'являтися публікації, які дискредитують корпорацію в очах громадськості. Це, як правило, матеріали, що розповідають про начебто наявні зв'язки компанії з терористами ДНР і ЛНР, про реалізацію неякісної продукції, про жорстоке поводження зі своїми співробітниками тощо. Подібні статті не підтверджені фактами чи доказами... Метою є нанесення максимального збитку діловій репутації «АТБ»... », – наголошують у матеріалі.

Його автори цитують експерта з інформаційного рейдерства центру «Всеукраїнський соціологічний союз» Тетяну Урванцеву, яка так само розповідає про маркери відверто замовної кампанії. Зокрема, йдеться про створення цілої армії ботів у соціальних мережах. « Якщо говорити про акаунт «АТБ-Мордор» [така група функціонує у Фейсбуці. – Прим. ред.], то тут працюють професіонали, які виконують конкретне завдання. Очевидно, що проектом займається не одинак, а ціла група авторів і адміністраторів… Щодня з'являється 4-5 повідомлень із «викриттями». Оновлення постів відбувається тричі на тиждень. Звичайно, це говорить про те, що пости пишуть не прості покупці, які виявили «крамолу», а адміністратори групи. Вони отримують зарплату, дотримуються інструкції, мають «темники» та працюють за графіком », – наводять слова експерта журналісти from-ua.

На думку Тетяни Урванцевої, метою такої fb - групи є дискредитація «АТБ». Основним напрямком недоброзичливці мережі обрали використання голослівних звинувачень у торгівлі неякісною продукцією. Не менш «популярними» є теми про нібито існуючі зв'язки компанії з терористами ДНР і ЛНР, про жорстоке поводження зі своїми співробітниками тощо. Окрім соціальних мереж використовують і деякі ЗМІ. « Явну дезінформацію розміщують на власному «ручному» інтернет-майданчику. Іноді такі сайти так і називають – «зливні». Після такого зливу інформації в мережу створюється новина або стаття з посиланням на першоджерело. Дану новину або статтю розміщують на більш пристойному ресурсі, а з нього републікують на десятках ще авторитетніших порталів », – розповідає про цю сучасну технологію Тетяна Урванцева.

Це, на її думку, роблять для створення відповідного суспільного резонансу. Адже після вкидання в Інтернет і ЗМІ «потрібних ідей», у справу вступає вулиця. « Диванні експерти розганяють істерику у віртуальній площині, після чого передають естафету офлайновим «активістам». Тут головне – створити «ядро» незадоволених. Це, як правило, проплачені горлопани і статисти », – додає експерт. Вона вважає, що боротися з інформаційним рейдерством можна і треба. Однак на рівні однієї компанії – нехай навіть такої потужної, як «АТБ» – це надзвичайно складне завдання. « Тут необхідно централізовано проводити роз'яснювальну роботу. Інформаційна гігієна, про яку політики твердять нам четвертий рік поспіль, повинна стати нормою для держави. Вчити з малих років українців працювати з інформацією, аналізувати повідомлення, ставити під сумнів почуте і думати власною головою – це пріоритетне завдання », – резюмує Тетяна Урванцева.

Автор статьи: Назар Матровский
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...