Новини компаній
10:24, 5 липня 2018 р.

«АТБ» про війну без зброї

Новини компаній

На відому мережу зараз здійснюють безліч інформаційних атак. Втім компанія, від успішної роботи якої залежить економіка країни, продовжує ефективно працювати

Вітчизняний бізнес потерпає від такого явища, як «війна без зброї». Йдеться про намагання різних недоброзичливців дискредитувати якусь компанію через поширення неправдивих повідомлень. Останнім часом експерти з інформаційних атак фіксують збільшення кількості спроб здійснити такий тиск на мережу «АТБ». Вони вважають, що це пов’язано зі стрімким розвитком компанії, адже сьогодні вона має 954 магазини у 247 населених пунктах України. Втім підприємство не зупиняють інформаційні атаки недоброзичливців. Керівництво «АТБ» завжди добивається справедливості у боротьбі з кривдниками через суд.

«За двадцять п'ять років свого розвитку групі «АТБ» неодноразово доводилося відстоювати свою ділову репутацію і боротися за прийняття справедливих рішень у судах. Принципова позиція компанії – вирішення будь-якого конфлікту має відбуватися виключно у правовому полі та у цивілізований спосіб», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Нинішня хвиля негативу про мережу поширюється виконавцями на різних ресурсах, де публікують недостовірні, вигадані інформаційні «бомби» з негативним змістом. Як правило, набір тем у брехунів досить стандартний: звинувачення у зв'язках із терористами ДНР і ЛНР, у тиску на своїх співробітників, вигадки про торгівлю неякісною продукцією тощо. Звісно, все перераховане не підтверджено ані фактами, ані доказами.

«АТБ» про війну без зброї, фото-1

Приміром, розповсюджують чутки про нібито наявність контактів із сепаратистами. Подібні звинувачення не тільки голослівні, але й перевертають реальну картину з ніг на голову. Адже компанія «АТБ» не лише не контактує з ними, але й мала величезні збитки через свавілля на окупованих територіях. «Наша корпорація в результаті бойових дій на сході України втратила 152 магазини і розподільчий центр. Збитки в ОРДЛО перевищують 7 млрд грн.», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Ба більше. Компанія своїми діями неодноразово підтвердила статус патріотично орієнтованого та соціально відповідального бізнесу. Вона активно підтримує наших військовиків. Так, у партнерстві з благодійним фондом «Елеос-Україна» «АТБ» реалізує проект «Не чужі долі». Йдеться про адресну гуманітарну допомогу родинам українських воїнів, які втратили в АТО годувальника або опинилися у скрутному становищі. «Вже більше року ми разом підтримуємо багатодітні сім’ї та сім'ї, що втратили годувальника на війні», – розповідає Наталія Гейман, регіональний директор мережі «Елеос-Україна» у Дніпропетровській області, керівник «Елеос-Дніпро». Лише цим діяльність торговельної мережі в даному напрямку не обмежується. У минулому році вона профінансувала на 20 млн грн. низку проектів допомоги українській армії, родинам воїнів АТО, біженцям, дітям, які живуть у «сірій» зоні, тощо.

Інформаційні атаки, темою котрих є нібито низька якість товарів у мережі, взагалі не витримують критики. Галузеві експерти підтвердять, що «АТБ» послуговується найжорсткішою системою контролю безпеки та якості продукції в Україні. Тож поки недоброзичливці поширюють неправдиву інформацію, 45-тисячний колектив мережі продовжує працювати та розвивати вітчизняну економіку. Тільки минулого року компанія перерахувала до бюджетів різних рівнів податків і зборів на 6,58 млрд грн. У цій «війні без зброї» мережа гідно тримається та дає відсіч кривдникам, оскільки за її плечима стоять, як мінімум, 3,5 мільйона українців, які щоденно ходять на закупи до «АТБ».

Автор: Денис Руденко

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...