• Головна
  • «АТБ» розширює співпрацю із дослідницькими лабораторіями
Новини компаній
13:30, 25 квітня 2018 р.

«АТБ» розширює співпрацю із дослідницькими лабораторіями

Новини компаній

Відома торговельна мережа посилює контроль якості продукції, що представлена на полицях магазинів

Заходи щодо забезпечення контролю якості товарів у мережі «АТБ» реалізують чи не з першого дня існування компанії. Втім на тлі зростаючих потреб українців у придбанні безпечної продукції відповідні процеси посилюються. Наразі компанія проходить аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який заснований на всесвітньо визнаних принципах НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – система «Аналіз ризиків і критичні точки контролю»). До того ж мережа розширює власні перевірки якості та збільшує кількість лабораторних експертів, задіяних у цих процесах.

« Щомісяця лабораторним випробуванням піддається більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки », – пояснює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, кожна асортиментна позиція, яка представлена у магазинах, проходить кілька етапів контролю. Наприклад, швидкопсувні продукти та дитяче харчування перевіряють щомісяця: з полиці довільно вибирають один або декілька товарів однієї номенклатурної групи і відправляють до лабораторії. « Всі інші продукти проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку. Все це стосується так званих планових перевірок, однак ми практикуємо й позапланові дослідження. Наприклад, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг від споживачів (по всій мережі, а це 929 маркетів), то щодо нього розпочинають цілу серію позапланових перевірок », – підкреслює Наталія Шаповалова. Для такої перевірки «АТБ» використовує як власну сучасну лабораторію у Дніпрі, так і незалежні інстанції в різних регіонах. До спеціалізованих закладів звертаються тоді, коли треба перевірити вкрай специфічні показники, приміром, вміст заборонених добавок, синтетичних барвників, трансжирів тощо.

«АТБ» розширює співпрацю із дослідницькими лабораторіями, фото-1

Коли лабораторія надає свої висновки, починає працювати система протоколів реагування мережі. Якщо порушення незначні, то продукт стає об'єктом підвищеної уваги: його частіше перевіряють, а виробникові надсилають лист із вимогою виправити недоліки. « Зовсім по-іншому реагуємо на серйозніші відхилення – в мережі «АТБ» ми застосовуємо суворі процедури: якщо результати лабораторних випробувань демонструють значні порушення, продукцію не допускають до реалізації. У подальшому такому виробникові практично неможливо знову надати свою продукції для реалізації у наших магазинах », – додає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

Підсумовуючи, можна сміливо заявляти про унікальність досвіду цієї компанії щодо створення системи контролю якості на кожному етапі так званого життєвого циклу товару. Відповідний процес означає не тільки величезні інвестиції, але й кропітку роботу тисяч професіоналів: від співробітників самої мережі до експертів лабораторій. Відповідно, «АТБ» як безумовний лідер галузі за кількісними показниками (розгалуженість, товарообіг, обсяг сплати податків тощо) і в питаннях якості задає тон всьому ринку. Така прискіпливість виправдана. Доказом можна вважати той факт, що щоденно в «АТБ» роблять покупки більше ніж три мільйони українців. Це не тільки вражає, а й викликає повагу і довіру до сучасної мережі європейського рівня.

Автор: Миколай Пацюк

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...