Щомісяця в Черкасах викрадають 60-70 кришок люків

До загибелі дитини в оглядовому колодязі призвела насамперед байдужість суспільства, оскільки до міської оперативної служби «1505» не надійшло жодного повідомлення про цю ситуацію.

– Поруч розташовані два торгівельні кіоски, житлові будинки. Тобто люди просто проходили повз, - відзначив заступник міського голови Геннадій Шевченко. - А також – несвідомість крадіїв, які в пошуках «легких грошей» наважуються на такі дії, які потім завдають великого лиха.

На балансі комунальних підприємств офіційно перебуває 35641 люк та 2718 решіток зливової каналізації. В разі їх викрадення і надходження відповідного звернення, зазначена інформація протягом найближчих хвилин передається до диспетчерів відповідних установ. Ті впродовж години мають направити ремонтну бригаду для усунення цієї ситуації. Рівень виконання повідомлення тримає на контролі служба «1505».

– Усі телефонні дзвінки у нас записуються та всі звернення заносяться в єдину електронну базу, де міститься інформація щодо часу, проблеми, з якою звертається громадян та подальшого алгоритму дій щодо її виконання. Аж до кінцевого результату з усунення вказаної причини. В середньому за день наші чергові отримують близько 800 дзвінків, – повідомив заступник начальника відділу «Оперативна служба 1505» Сергій Маліщук.

Нагадаємо, служба «1505» не отримувала звернень про колодязь, в якому загинула дитина.

люк колодязь служба«1505» дитина
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Комментарии