Служба «1505» не отримувала звернень про колодязь, в якому загинула дитина

Директора департаменту ЖКГ Сергій Танюк проінформував про перебіг службової перевірки стосовно обставин, які призвели до трагедії.

Каналізаційна мережа за адресою Чигиринська, 40, де трапилася трагедія, не перебувала на балансі жодного з комунальних підприємств. Про це свідчать результати перевірки, яку здійснює спеціально створена комісія.

– До служби «1505» не надходили дзвінки про відкритий колодязь. Це можно легко перевірити. Всі дзвінки, які надходять на лінію оперативної служби, записуються, – каже Сергій Танюк. – Мешканці прилеглих будинків припускають, що, швидше за все, кришка цього колодязя «зникла» напередодні або за кілька днів до трагедії.

 Утім, каже, їй вдалося з’ясувати невідповідність документів, наданих департаментом архітектури та містобудування, до схематичного плану інженерних мереж «Черкасиводоканалу».

– Департамент разом із комунальним підприємством «Черкасиводоканал» проведе ретельне обстеження колодязя та його очистку, але відкачати воду можна тільки з дозволу поліції. А ще – перевірить можливе його приєднання до діючих інженерних мереж, - повідомив Танюк.

За його словами, в п’яти метрах від місця трагедії розміщені два торгівельні кіоски. Їхні власники зобов’язані утримувати прилеглу територію (за правилами – в межах 20 метрів від споруди).

– Нині цей обов’язок ними не виконується, контроль за дотриманням правил благоустрою здійснює управління інспектування, – зауважив він. – Жодних документів, пояснень від власників кіосків ми не отримали.

Нагадаємо, 17 листопада в Черкасах 6-річний хлопчик упав у відкритий оглядовий колодязь. Врятувати його життя після того, як дитину підняли на поверхню, медикам не вдалося. 

колодязь трагедія комісія ЖКГ
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Комментарии