Уряд хоче “повісити” електрички на місцеві бюджети. Мерія Черкас – шокована

Уряд Німеччини готовий виділити кредит, за рахунок якого планується закупити до 25 регіональних поїздів (електричок) і на тендерній основі передати на баланс міст. Про це сьогодні на засіданні Уряду повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян. За його словами, також паралельно ведуться переговори з німецьким урядом про передачу Україні старих електропоїздів для переобладнання їх в Україні з подальшим використанням.

І хоч мова йшла про новопридбані потяги, в повітрі зависла ймовірність “децентралізації” всього міжміського залізничного транспорту.

Між тим, Черкаський міськвиконком ідея міністра “повісити” на місцеві бюджети додатковий тягар, м’яко кажучи, шокувала, – розповідає Дзвін.

“На сьогодні держава винна Черкасам за різними статтями відшкодування пільг близько двохсот мільйонів гривень. Додаткові витрати наш бюджет просто не потягне!” – зазначив у коментарі “Дзвону” міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.

За його словами, намір оновити рухомий склад електричок – дуже благий, адже люди зможуть користуватись якіснішою послугою, але якщо передати все це на місцеві бюджети населених пунктів, куди приписані депо, то цим оновленням населення тішитиметься недовго.

“Черкаський бюджет ледве має змогу фінансувати “Черкасиелектротранс, щоб зберегти для містян дешевий вид транспорту. Коли проїзд для городян залишається на рівні двох гривень, то для міста це виливається у десятки мільйонів гривень. Але ми розуміємо, що мусимо діяти саме так, адже це і є основне завдання міської влади – робити комфортнішим життя для городян. Однак додаткові витрати ще й на утримання електричок, навіть якщо вони будуть оновлені, – непідйомний тягар. Місту доведеться щось скорочувати, закривати. Складається враження, що Уряд саме це і має намір зробити, але чужими руками, перевісивши відповідальність з хворої голови на здорову. Хіба це децентралізація? Не здивуюсь, якщо після таких “реформ” саме з місцевих рад і буде той же Уряд строго “питати” за скорочення”, – додав Бондаренко.

Утім, у більш критичному стані від подібного нововведення Уряду можуть опинитись менші міста з великими залізничними депо, як, скажімо, Сміла, Христинівка чи Цвіткове Городищенського району. Адже там рухомого складу на баланс місцевої громади може потрапити набагато більше, а сама скарбниця в рази бідніша. До речі, названі смілянське, христинівське і цвітковське депо, як “Дзвін” писав раніше, і зараз переживають не найкращі часи, а при передачі електричок на місцевий бюджет можуть взагалі благополучно “почити в бозі”.

Тетяна ВОРОНЦОВА

64 перегляди у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань