Олег Стадник розповів про нюанси при онлайн-записі до лікарів

Інформація про сервіс “Мій медкабінет”, який дозволяє черкащанам записатися на прийом до лікаря онлайн, буде розміщена на бігбордах. Про це повідомив директор департаменту охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міськради Олег Стадник, - інформує Рідна Черкащина.

За його словами, офіційний запуск онлайн-сервісу “Мій медкабінет” пройшов вдало. За цей час більшість відгуків позитивних. Утім, є нюанси. Про них Стадник зазначив у своєму Фейсбуці.

“Розклад роботи лікарів має бути актуальним, при змінах потрібно вносити поправки в графіки. Щоб більш якісно впровадити цю послугу, в реєстратури розробником програми буде надано оснащення для друку етикеток із ЄМК, обладнання для автоматичного зчитування, а також веб-камери для фото пацієнтів та прикріплення зображення до ЄМК. Інструкції щодо користування цими речами теж надійдуть в заклади, – написав Стадник. – Існує домовленість із міським головою Анатолієм Бондаренком, що інформація про сервіс буде розміщена для містян на соціальних білбордах. Проект новаційний, багатогранний, а тому потрібне ваше розуміння та підтримка. Ще раз нагадаю, що із 1 липня стартує новий збір ідей до Громадського бюджету. Звертаюсь до профі-ІТ: очікуємо від вас ідей щодо нових сервісних поліпшень”.

Нагадаємо, з 1 червня в Черкасах записатися на огляд до лікаря стало можливим через сервіс www.mymedcabinet.com.ua. Така послуга наразі доступна тільки для закладів із мережі центрів первинної медико-санітарної допомоги, інформують у міській раді.

105 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань