Керівник «Черкасиелектротрансу» вважає, що економічно обґрунтований тариф перевезень у тролейбусі – 4,58 грн

На думку директора комунального підприємства «Черкасиелектротранс» Черкаської міської ради Петра Кучера, якщо сьогодні мова йде про транспортну реформу, потрібно впровадити електронний облік перевезених пасажирів, у тому числі й пільговиків.

– У 2011 році була прийнята концепція розвитку транспорту. Це, власне, те, що я називаю програмою транспортної реформи. Разом із тим, розглядалася й оптимізація маршрутної мережі міста, – розповів Петро Кучер у коментарі виданню ВиЧЕрпно.

З досвіду інших міст, зазначив він, всі ці процеси зажди починаються з електротранспорту.

Щодо диспетчерської, яка має бути створена в місті, Петро Кучер зазначив, що її завдання – управління, облік і контроль за транспортною роботою, а в завершеному варіанті в кінці зміни через програму 1С буде нараховуватися заробітна платня лінійним працівникам. Вона буде враховувати, коли виїхав тролейбус, і коли заїхав.

– Мені набридло слухати, коли говорять «Ми даємо гроші підприємству». Та не треба нам давати. Давайте обліковувати транспортну роботу підприємства і платити підприємству за виконану роботу, – говорить він. – Але і це – просто опції. А транспортна реформа в цілому – це цілий комплекс робіт.

Керівник «Черкасиелектротрансу» вважає, що економічно обґрунтований тариф перевезень у тролейбусі – 4,58 грн , фото-1

Петро Кучер

Згадав директор «Черкасиелектротрансу» і про тарифи.

– Якщо тариф в електротранспорті сьогодні 2 гривні, а економічно обґрунтований – 4,58 грн, то нехай підприємству доплатять різницю в тарифі, – сказав він. – Відповідно до чинного законодавства, за різницю тарифів потрібно доплачувати. Якби підприємству сьогодні платили всі пасажири, і пільговики тому числі по 2,50, то підприємство будувало б свою економіку без фінансових надходжень із бюджетів різних рівнів. За моїми підрахунками, процент пільговиків великий.

Саме тому, на думку Петра Кучера, сьогодні обов’язково потрібен облік.

– Ми не можемо навіть заключити договори відповідно до оплати за кілометр, як це робиться в Європі, бо без електронного обліку це неможливо, – пояснив він.

При цьому додав, що розмови про створення диспетчерської йдуть уже три роки, і був шанс, що вона з’явиться наприкінці минулого року. Однак тоді ці кошти перекинули на ОСББ. Однак у Програмі соціально-економічного розвитку кошти передбачені, і протягом місяця приймають пропозиції стосовно транспортної реформи. Тому є надія, що поява диспетчерської в місті не за горами.

Оксана ШВЕД

http://vycherpno.ck.ua
черкасиелектротранс перевезення тариф петро кучер
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии