Говерлу підкорила однорічна черкащанка (ВІДЕО)

Їй підкорилась Говерла. Однорічна дівчинка з Черкас разом із батьками піднялась на висоту більш ніж 2000 метрів. Навіть за непростих погодних умов родині вдалось успішно здійснити сходження. А повернувшись з Карпат, вони поділились своїми враженнями від подорожі, – інформує ЧСН.

Підкорити найвищу вершину України під силу далеко не всім: для більшості українців 2061 метр – висота недосяжна. Подружжя Полежайків добре відоме у Черкасах серед шанувальників альпінізму. Вони давно захоплюються цим видом спорту та підкорили вже не одну вершину. Навчають майстерному скелелазанню черкаських дітлахів. Тож вирушаючи в Карпати, разом з вихованцями, вирішили взяти з собою однорічну донечку Вікторію.

Маршрут сходження обрали довший, втім легший. Окрім традиційного туристичного спорядження, Олена підготувала ще й окремий рюкзак з теплим одягом, підгузками, й іграшками для маленької туристки. З усмішкою згадує, як половину шляху, Вікторія проспала, оскільки виходили дуже рано.

Вони довго зважували усі «за» й «проти» перед сходженням. І жодного разу не пожалкували, адже впевнені, що обмежувати дитину у пізнанні світу не варто.

Психолог не вбачає нічого негативного в діях батьків. Говорить, що навпаки спільна фізична діяльність зближує родину та розширює коло спільних інтересів.

Гора Говерла стала першою дорослою вершиною для однорічної Вікторії, втім не останньою, запевняють батьки. Як тільки потеплішає і розпочненться сезон скелелазних підйомів, Вікторія разом з батьками підкорюватиме нові вершини.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати