Жителі черкаської Митниці просять міську передбачити в плані розвитку міста зону рекреації

Комітет самоорганізації населення "Митниця" просить врахувати пропозиції жителів мікрорайону щодо внесення змін до генерального плану Черкас. Про це пише у заяві до міського голови Анатолія Бондаренка та депутатів міської ради голова КСНу Галина Шуміленко, – повідомляє кореспондент vikka.ua.

Зокрема у заяві пропонується передбачити зону рекреації та паркову зону з громадськими пляжами (велодром, роллердром, майданчик для воркауту, сноубордистів, дитячий майданчик для дітей-інвалідів, спортивний майданчик для інвалідів, танцювальний майданчик, амфітеатр тощо).

Також жителі мікрорайону Митниця та міста Черкаси виступають категорично проти будь-якої житлової забудови берегової зони від Річкового порту до вул. Сержанта Жужоми із обов’язковим збереженням 100-метрової пляжної смуги уздовж берега р. Дніпро та вільним доступом до води.

У заяві також пропонується категорично відмовитись від намиву острова та розміщення на ньому будь-яких капітальних споруд. Натомість мікрорайон гостро потребує будівництво двох дитячих садочків та ринку для торгівлі сільськогосподарською продукцією.

Із додаткових пропозицій жителів мікрорайону – збільшення кількості автостоянок загального користування на засадах самоорганізації, заборона житлової забудови на місці колишнього пожежного депо, будівництво пішохідної набережної із велодоріжками від вулиці Козацької уздовж Героїв Дніпра до вулиці Сержанта Жужоми, а озеро (затоку) та прилеглу територію облаштувати як зону гідропарку.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати