Черкаси посіли 2 місце у всеукраїнському рейтингу міського електротранспорту України за 2016 рік
Черкаси стали 2 містом після Києва за кількістю придбаних нових тролейбусів, – пише у Фейсбуці представник громадської ради при КП “Черкасиелектротранс” Валерій Мироненко. Правда, зауважує він, єдиним мінусом поповнення є те, що випуск на маршрути не збільшився, а залишився тим же, оскільки водіїв і досі не вистачає, тому довелось поставити старі тролейбуси на консервацію!
«Питання збільшення чисельності колективу частково вирішується, знайшлися ті люди, які вирішили повернутись, інші ж із дитинства мріяли керувати тролейбусом, тому поїхали здобувати знання для нової професії. Зазначу, що місто повинно витрачати близько 30 % свого бюджету на транспорт! А у нас доходить до абсурду, коли місто виділяє кошти лише на заробітну плату працівників і борги перевізника. Тоді для чого нам така влада?
Обов'язком адміністрації є забезпечення мобільності і привабливості населених пунктів. Жоден із мерів міст Європи не скаже, що немає грошей, це нікого не хвилює, це його прямий обов'язок – знаходити, отримувати і правильно використовувати кошти. Що ж у нас не так? Просто люди забули, що таке по-справжньому страх, і за будь-яке порушення є відповідальність, тоді б усе працювало інакше й рухомий склад виглядав би, як із конвеєра», – написав Валерій Мироненко.