Черкащани у соцмережах закликають бойкотувати маршрутки

Кількість тих, хто принципово відмовляється їздити у маршрутках через підняття в них проїзду до 4 гривень, зростає, – розповідає ВІККА. У соцмережах активні черкащани оголосили бойкот дорогому і не завжди комфортному транспорту. Дехто з них закликає ходити пішки, інші – по сезону та можливості пересідати на велосипеди.

"Роблю виклик підвищенню вартості проїзду в маршрутках. Буду ходити пішки. Починаю з параметричних замірів: зріст-вага-об’єми. Щотижня викладатиму зміни (як мотивація для схуднення) і враження від спостережень. Планую протриматися 21 день", – дописує у Facebook черкащанка Олександра Буйвол.

Підтримує ідею здорового і безкоштовного способу пересування містянин Олександр Ткаченко.

"Передаю привіт автобусам по 4 грн. Давно так погано автобуси не ходили, реально, велосипедом чи пішки швидше виходить", – пише він.

А от черкасець Олександр Рибалка розпочав власний флешмоб "Ходи пішки" та закликає приєднатися до нього інших.

"Ситуація з підняттям вартості перевезень у місті не змінилась: автопарк той же, на зупинках треба напружувати слух на "єсть на вихад", хамство кондукторів тільки прогресує, щось типу: "а вам что, из окна не видно какая остановка". Наприклад, сьогодні потрібно було потрапити у два місця, витратив на ходьбу пішки двічі по 25 хвилин, чиста економія 16 гривень. І ніхто не робить тобі "адалженіє", що везуть тебе на розбитому "ПАЗику", – розповідає суть флешмобу чоловік.

Як повідомляв сайт vikka.ua, через підвищення проїзду в маршрутках черкащани пересідають на тролейбуси.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку