Сам винуватий! У міськвиконкомі розповіли, чому не впровадили на транспорті GPS-трекери

Сьогодні в міськвиконкомі відбулася прес-конференція за участі заступника міського голови Руслана Сотуленка, очільника комунального підприємства «Черкасиелектротранс», заступника директора департаменту житлово-комунального комплексу Андрія Наумчука та начальника управління транспорту Віталія Москаленка. На ній посадовці презентували перспективи майбутньої транспортної реформи в місті та відповіли на звинувачення розробника сервісу «MapaMagic» про закриття проекту, – інформує прес-служба Черкаської міської ради.

За їхніми словами, наразі в Черкасах триває розробка комплексу заходів для реформування системи громадських перевезень у місті. Для цього місцеві фахівці вивчають досвід інших українських міст та країн ближнього зарубіжжя. Над нею працюють від листопада минулого року.

– Транспортна реформа в місті – це один із пріоритетних напрямків роботи черкаської влади. Ця реформа має на меті поліпшення якості послуг у системі транспортних перевезень для жителів обласного центру, – сказав Петро Кучер. – Під час розробки стратегії ми консультувалися з фахівцями з Тернополя й Вінниці. Наразі зупинилися на тому, щоб, перш за все, запровадити систему диспетчерського управління транспортом. Вона передбачає регулювання роботи тролейбусів чи автобусів, звітність згідно з кілометражем та часом руху, інформування пасажирів через додатки про місце перебування того чи іншого маршруту на вулицях міста. А далі вже здійснювати автоматизований облік усіх пасажирів та електронну систему оплати за проїзд.

Водночас, він прокоментував закиди розробника мобільного додатку «MapaMagic» нібито про призупинення проекту. Насамперед він зауважив, що роботу такого програмного забезпечення варто розглядати лише в комплексі з усіма іншими заходами майбутньої транспортної реформи.

Нагадаємо, ця система дозволяла жителям міста відслідковувати в режимі реального часу за рухом тролейбусів. Для цього 70 одиниць електротранспорту облаштували спеціальними GPS-трекерами.

За словами Петра Кучера, з ініціативою демонтувати з тролейбусів встановлене обладнання виступив сам ініціатор проекту – підприємець Віктор Євпак. Про свої наміри він повідомив комунальне підприємство відповідним листом минулої п’ятниці, 23 грудня.

– У березні-квітні на рівні департаменту житлово-комунального комплексу ми провели консультації для впровадження наданих Віктором Євпаком пропозицій. Ми підтримали їх, але одночасно з тим говорили й про те, що додаток не зможе повноцінно функціонувати без диспетчерської, оскільки наразі в нас відсутня система управління транспортом, – сказав Петро Семенович. – Укладена нами тристороння угода була чинна до кінця цього року, утім, коли жодна зі сторін не запропонує його розірвання, її мали б пролонгувати й на наступний рік. Натомість власник вимагає демонтувати обладнання. Таку можливість ми маємо надати йому в тижневий термін.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати