На сесії міськради вирішують, що робити зі скандальним фонтаном біля ЦДЮТ

Скандальний фонтан, який хотіли поставити біля ЦДЮТ, запропонували перенести на територію дитячого парку. Таку пропозицію на сесії Черкаської міської ради озвучив директор департаменту архітектури, містобудування та інспектування ЧМР Артур Савін, посилаючись на пропозицію архітектурно-будівельної ради, – розповідає Про все.

Однак така пропозиція викликала обурення серед депутатів та митців, які прийшли на сесію. Проти перенесення фонтану до парку виступила фракція “Самопоміч”, зазначивши, що це не формат дитячого парку. Натомість депутат Павло Карась додав, що фонтан взагалі потрібно демонтувати і забути про нього.

– Такі фонтани роблять «зеки» в тюрмах, – зазначив Карась і порадив тим, хто обирав формат фонтану, перед тим, як встановлювати такі об’єкти, спершу сходити до музеїв, почитати книги та взагалі подивитися, які є фонтани.

Мистецтвознавець Наталя Вернидуб переконана, що подібний фонтан не має права на існування і запропонувала депутатам зняти скульптури з фонтану і виставити їх на аукціон сучасного мистецтва в Києві.

Свою пропозицію висловив і депутат Микола Мирза. Він вважає, що фонтан доцільно передати на баланс КСН Дахнівський.

– Те, що непотрібно, ми там відпиляємо і одягнемо у шаровари, – додав депутат.

У результаті депутати вирішили, що фонтан передадуть до одного з КСН міста за результатами конкурсу. Комітети самоорганізації населення мають запропонувати нове місце для розміщення об’єкту. Голосування за це проходитиме на сайті міської ради.

Водночас, на сесії так ніхто й не зміг озвучити, скільки коштував місту фонтан.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку