• Головна
  • Представник Нацбанку заявляє, що магазини не мають права відключати термінали «Приватбанку»
16:40, 20 грудня 2016 р.

Представник Нацбанку заявляє, що магазини не мають права відключати термінали «Приватбанку»

Інформацію черкащан про те, що в деяких магазинах Черкас відмовляються приймати картки «Приватбанку» або вимкнули його термінали, на прохання журналістів Прочерку прокоментував представник Національного банку в Черкаській області Сергій Забудський.

– Це незаконно! На сьогоднішній день усі платіжні термінали «Приватбанку» повинні працювати в звичному режимі, – наголосив Сергій Анатолійович. – Коштами ми їх забезпечуємо, банк працює. Кошти людям видають. Єдина проблема – з корпоративними клієнтами, тому що чекають призначення нового менеджменту. А так – все нормально. Тому якщо є якісь факти відключення терміналів, то це – неправомірно!

Як наголосив Сергій Забудський, про факти відмови від прийому карток «Приватбанку» або відключення його терміналів треба повідомляти керівникові Черкаської філії Віктору Шуршину.

– Проблем в обслуговуванні клієнтів «Приватбанку» взагалі немає. Ми готівкою забезпечуємо, рефінансування видали – 15 мільярдів гривень. Правда, (біля банкоматів, – ред.) є черги, можуть бути технічні збої, бо велике навантаження – люди знімають готівку. Сьогодні таких черг уже менше, ніж учора. Якщо десь виникають проблемні випадки – ми підтримуємо прямий контакт із Віктором Шуршиним, – заявив Сергій Забудський.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#черкаси #приватбанк #розрахунковітермінали #сергійзабудський
Оголошення
live comments feed...