Студентка Східноєвропейського університету створила проект скверу ім. В. Чорновола (ФОТО)

Нещодавно на черговому засіданні Топонімічної комісії було погоджено нове місце облаштування у Черкасах скверу ім. В’ячеслава Чорновола. Стосовно попереднього місця (на розі вулиць Шевченка – Чорновола), то так і не вдалося дійти згоди з підприємцями, котрі десять років тому орендували в міста там землю на 50 років. Але скверу Чорновола у Черкасах бути, і комісія одноголосно порадила Черкаській міській раді влаштувати його у «зеленій зоні» між Східноєвропейським університетом та Черкаським бізнес-коледжем, про що повідомив доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Східноєвропейського університету Сергій Шамара, який входить до складу комісії.

Історик висловив міркування, що певною мірою це місце навіть ліпше за попередній варіант, адже стане патріотичним центром відпочинку для багатьох в одному зі «студентських куточків» нашого міста. Про це розповідається на сайті університету.

Приємно відзначити, що як і для попереднього місця розташування скверу ім. В’ячеслава Чорновола у студентів-дизайнерів Східноєвропейського університету був розроблений макет облагородження, так і нещодавно на зустрічі молоді з владою студентка спеціальності «Дизайн» Антоніна Уварова презентувала проект облаштування прилеглого до вишу скверу.

Сквер

У виші сподіваються, що ідеї, висловлені молодими спеціалістами Східноєвропейського університету, стануть у нагоді і будуть використані органами місцевого самоврядування задля гідного вшанування нашого відомого земляка.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати