Третина черкаських лікарів – люди пенсійного віку

У Черкасах 32 % лікарів мають пенсійний вік, по області цей показник дорівнює 31 %. Причому дехто з цих лікарів має не просто 62-65 років, а й 80 і більше. Про таку ситуацію в коментарі кореспонденту УНН-Центр розповів заступник голови Черкаської обласної організації профспілок працівників охорони здоров’я, заслужений лікар України Микола Клімов.

“У Черкасах 291 лікар – пенсійного віку. Це понад 32 % від загальної кількості лікарів. У Смілі – таких лікарів 88, і це 37 %. В районних центрах ситуація, зрозуміло гірша, ніж в обласних закладах охорони здоров’я: якщо в останніх кількість лікарів-пенсіонерів сягає 26 %, то в районних медзакладах – 33 %. В середньому по області 31 відсоток пенсіонерів серед лікарів, і цей показник значно гірший, ніж в середньому по Україні, де він сягає 24 %”, – розповів Микола Клімов.

Серед молодшого медичного персоналу пенсіонерів менше: 11-12 %. Лідер в цьому рейтингу також обласний центр: майже 16 % медсестер Черкас мають пенсійний вік.

“Ситуація на межі катастрофи. Лікарів і без того не вистачає, кадровий голод у медичній галузі величезний, а через кілька років він сягне катастрофічних позначок. Аби цього не сталося, нам потрібно, аби щороку 200-250 випускників медичних вишів прибували на Черкащину жити і працювати. Але, на жаль, приїжджають 100 молодих медиків, а залишається працювати половина”, – констатує Микола Клімов.

Винна в цьому, на думку пана Клімова, серед іншого й мізерна зарплата медиків, і відсутність житла, і загальний занепад престижу професії.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати