Нового директора обласного краєзнавчого музею за першим разом обрати не вдалося (ФОТО)

Учора засідала комісії з обрання директора Черкаського обласного краєзнавчого музею. На посаду директора претендувало четверо осіб. Це діючий директор Алла Кушнір, завідувачі відділів музею Сергій Ганницький і Ірина Собко. Також на посаду директора музею претендував відомий у Черкасах історик, керівник турагентства, керівник громадського проекту «просвітницько-розважальний комплекс "ЗЕРНОЛЕНД" Назар Лавріненко. Про це розповідає видання Прочерк.

КрМузей-гол

Комісія в складі 9 осіб розділилася в думках. 4 голоси віддали Ганницькому, 3 – Кушнір, а 1 – Лавріненку. Для перемоги одного з них потрібно було 5 голосів. Тож буде створена нова комісія з новим складом і вона засідатиме, очевидно, вже наступного року, а коли саме, буде повідомлено згодом. Поки керівником музею залишається діючий директор, що дуже порадувало велику групу підтримки, тобто її підлеглих, що прийшли на засідання комісії.

КрМузей-1

У цілому ж, обговорення програм щодо розвитку музею було вкрай емоційним. Присутні відверто показували своє ставлення до «чужих» і схвально кивали «своїм». Сивочолий представник ветеранської організації настільки розхвилювався, що помилився і ще при виступі Ганницького почав тягти руку і задавати провокаційне запитання на адресу іншого кандидата – Лавріненка.

КрМузей-2

Самі ж кандидати пропонували багато ідей. Так, якщо Кушнір говорила більше про вже зроблене, то інші троє кандидатів – про плани і готовність вносити зміни. Зокрема, багато нових ідей пропонували Ганницький та Собко. Остання навіть висловлювала бажання створити на базі музею центр з організації дозвілля, школу молодого екскурсовода, започаткувати профільне видання музею.

КрМузей-3

Лавріненко в силу свого набутого на практиці досвіду пропонував внести зміни щодо краєзнавчої роботи, поглибивши її.

УрМузей-4

Окремим конфліктним питанням стало обговорення стану вентиляції приміщень фондів. Керівник галузі культури області Олег Островський поцікавився, чому система досі не модернізована, адже з нею є проблеми.

Діючий директор Кушнір посилалася на брак коштів, а член комісії Ольга Мартинова гаряче її підтримувала, пригадуючи як це питання не раз не знаходило підтримки серед депутатського корпусу.

КрМузей5

– Тож поки включаємо вентиляцію в фондах не на 20, а на 2 години, – сказала Алла Кушнір.

Кандидат на посаду директора Назар Лавріненко у відповідь закцентував увагу на необхідності рятувати фонди, а для цього слід робити нову вентиляцію. Він наголосив, що для цього треба не кошти, а бажання. Щодо коштів, то він зауважив, що вже знайшов необхідний грантовий проект з цього питання.

Щоб захистити діючого директора, завідувачка фондів, яка, як і більшість працівників музею, була на засіданні, заявила, що експонати в чудовому стані, а в разі потреби, їх виносять на вулицю провітрювати.

Зняти наелектризованість пропонував професор Віталій Масненко, який радив обрати того, хто поєднує наукову і практичну діяльність, натякаючи на Лавріненка. Присутні й собі стали виступати на захист того чи іншого кандидата. А представники ради ветеранів пропонували залишити Аллу кушнір, бо, мовляв, єдиним її недоліком є те, що вона чесна і справедлива.

Цікаву думку висловив присутній полковник у відставці, який порадив зібрати всіх молодших кандидатів під крило Алли Кушнір і дати їм пару років на втілення своїх ідей під її керівництвом.

КрМузей-6

Очевидно, подібні дебати тепер триватимуть вже не на комісії, а просто в музейному середовищі і виллються в якийсь результат голосування комісії вже після нового року.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати