• Головна
  • У Черкасах на міжнародному рівні узгоджували шляхи розвитку рекламної галузі
17:10, 28 жовтня 2016 р.

У Черкасах на міжнародному рівні узгоджували шляхи розвитку рекламної галузі

Сучасні тенденції рекламного ринку та кроки, на які треба йти, аби поліпшити візуальний вигляд міста, обговорили в Черкасах на 2-ій Міжнародній конференції «Оutdoor3». Вона зібрала десятки провідних вітчизняних та міжнародних експертів у цій галузі, а ще – представників бізнесу й влади. У результаті, напрацьовано спільні пропозиції, які надалі планують спрямувати до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України. Важливим є те, що сформульовані тези є спільним баченням представників муніципалітетів, бізнесу та експертів. Їх, на думку організаторів, варто враховувати під час підготовки змін до Закону України «Про рекламу» та Типових правил розміщення зовнішньої реклами, – інформує прес-служба Черкаської міської ради.

Ініціювали проведення такої конференції в черкаській мерії. За словами начальника відділу реклами та дизайну міського середовища Черкаської міської ради Андрія Поліщука, наше місто на рівні держави взяло на себе місію внесення позитивних змін в розбудову рекламної галузі в цілому.

– Напевно Черкаська мерія може вважатися трендсеттером з-поміж муніципалітетів у сфері зовнішньої реклами. Черкаси одні з перших розробили Схему розміщення зовнішньої реклами з урахуванням показників медіаефективності реклами. Спільними з операторами  рекламного ринку зусиллями розроблено Збірник типових спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами в місті Черкаси. Утім, звісно, нам ще є над чим працювати.

Посадовець висловив сподівання, що у обласному центрі вдасться в майбутньому максимально оновити «парк рекламних конструкцій» на більш сучасні.

– Звісно, для того, щоб оператори інвестували в це, ми, зі свого боку, маємо забезпечити їм стабільність, чіткі правила гри й у цілому послідовність дій, – підкреслив Андрій Поліщук.

Із власним досвідом упорядкування зовнішньої реклами під час конференції поділився й міський голова Миколаєва Олександр Сєнкевич. Зізнається, у своїй нинішній роботі керується двома принципами – закон та порядок. Це ж стосується і рекламного бізнесу. За його словами, кількість бордів у місті поступово вдається зменшити. Більше того – він переконаний, що це піде на користь безпосередньо й самим операторам зовнішньої реклами. Мовляв, більше носіїв не завжди рівноцінно підвищенню прибутку.

За його словами, коли став керівником міста взявся проводити численні зустрічі з представниками цього бізнесу. Тоді звертався до них із проханнями зменшити кількість бордів удвічі та в цілому привести їх до ладу. Натомість жодна з них не принесла очікуваних результатів.

– Тільки після того, як ми почали зносити конструкції люди зрозуміли всю серйозність моїх намірів, – сказав він. – Насправді, я не збираюся знищувати рекламний бізнес, оскільки без нього не зможуть розвиватися й інші напрямки, але нам слід розробити чіткі правила й дотримуватися їх.

Олександр Сєнкевич подякував за сприяння та активну участь в реформуванні рекламної галузі Миколаєва Оксані Поліщук, голові Асоціації операторів зовнішньої реклами України. За словами очільника міста вони й надалі продовжать співпрацю в даному напрямку.

Начальник відділу зовнішньої реклами в департаменті економічної політики Львівської міської ради Олена Хестанова розповіла, що шляхом перемовин із операторами зовнішньої реклами їм вдалося зберегти від «спотворення» нею історичну частину міста. Нині вони розробили карту рекламно-містобудівного зонування Львова, яке передбачає чотири зони. Це центральна (зона ЮНЕСКО), історичного ареалу, транспортних вузлів і магістралей та остання – зона сучасної забудови. Зонування накладає певні обмеження щодо розміщення тих чи інших рекламних конструкцій.

– При розробці такого класифікатора бралися до уваги архітектурні, функціонально-планувальні та культурні чинники міського середовища, – зазначила вона. – Всі ми розуміємо, що стиль, матеріал та розмір рекламних носіїв можуть спотворювати враження від загальної забудови міста та закривати собою архітектурні об’єкти. Особливо негативним прикладом є розміщення конструкцій на дахах, бо це за собою тягне ще й пошкодження будівлі.

До слова, вона зауважила, що наразі місто заохочує власників бізнесу розміщувати рекламу на будівельному риштуванні та шляхом встановлення нових зупиночних павільйонів із рекламою (таких торік у Львові змонтували 32).

– Ті проблеми, які тут озвучувалися, характерні для багатьох міст, Черкаси – не виняток, – зазначив перший заступник міського голови Черкас Станіслав Овчаренко. – Але в багатьох питаннях, для прикладу, знесення чи «окультурення реклами», місцеве самоврядування, подекуди, обмежене. Для цього потрібні законодавчі зміни. Тим більше, що всі ми розуміємо, що реклама увійшла в наше повсякденне життя.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#черкаси #міжнароднаконференція #реклама #правиларозміщенняреклами
Оголошення
live comments feed...