Черкаська місцева прокуратура проінформувала про роботу зі зверненнями громадян

Одним із пріоритетних напрямів діяльності органів прокуратури являється робота зі зверненнями громадян та юридичних осіб. Так, упродовж 9 місяців 2016 року до Черкаської місцевої прокуратури надійшло 2 516 звернень, з них вирішено по суті 1 664 звернення, з числа вирішених 37 звернень задоволено.

З вирішених переважають звернення з питань досудового розслідування – 1 202, з яких більшість на дії і рішення слідчих органів поліції – 611 звернень, з питань представництва інтересів громадян і держави в суді – 26, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства – 23 та з інших напрямків прокурорської діяльності.

Так, протягом поточного року 747 скарг стосувалися питань, вирішення яких відноситься до повноважень органів влади та контролю, тож відповідно до чинного законодавства прокуратурою їх скеровано для вирішення за належністю.

На особистому прийомі громадян працівниками Черкаської місцевої прокуратури прийнято 974 громадянина, з них безпосередньо керівником прокуратури — 159. У кожному конкретному випадку, в межах компетенції вживалися заходи з метою реального поновлення законних інтересів заявників.

Звернення громадян Черкаською місцевою прокуратурою розглядаються відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян’’, у встановлені строки.

Також Черкаською місцевою прокуратурою приділяється належна увага щодо удосконалення діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації.

Упродовж 9 місяців 2016 року до місцевої прокуратури надійшло 9 запитів на отримання доступу до публічної інформації.

За результатами розгляду запитів надано 4 інформації, 3 роз’яснення, 2 запити скеровано іншим розпорядникам.

Запити надходили з питань: досудового розслідування – 4, організаційно-розпорядчої діяльності – 1, з інших питань – 4.

Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами  до суду не оскаржувались.

Черкаською місцевою прокуратурою і надалі вживатимуться заходи щодо покращення ситуації з розгляду звернень та особистого прийому громадян, забезпечення кваліфікованого і своєчасного розгляду скарг і заяв, поліпшення організації особистого прийому громадян, захисту їх конституційних прав і свобод та інтересів держави.

Про це повідомляється на сайті Черкаської місцевої прокуратури.

http://prokuratura.ck.ua/
черкаси прокуратура зверненнягромадян розглядзвернень
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии