Політичне самозвільнення Анатолія Підгорного: коли особисті рішення стають викликом для всієї області
Політичні новини
17:30
Вчора
Черкаський журналіст і краєзнавець Борис Юхно у своєму «Фейсбуці» оприлюднив світлину з варіантами слоганів міста, які свого часу розроблялися для сувенірів. «Оце так знахідка! Перед капітальною «реконструкцією» компа на сервісі довелося перелопатити папки, одна з яких містила «оце». Колись для сувенірної продукції розробив кілька ескізів зі слоганами. Ідея тиражування Черкас заглухла, а продукт залишився», – написав Юхно.
Слогани
Відзначимо, що ідея з «туристичним брендом Черкас» з’явилася в міській раді взимку 2012 року. Тоді навіть було проведено конкурс на найкращі варіанти, але далі справа не пішла.