• Головна
  • Туристичний бренд Черкас так і залишився ідеєю (ФОТО)
13:00, 2 серпня 2016 р.

Туристичний бренд Черкас так і залишився ідеєю (ФОТО)

Черкаський журналіст і краєзнавець Борис Юхно у своєму «Фейсбуці» оприлюднив світлину з варіантами слоганів міста, які свого часу розроблялися для сувенірів. «Оце так знахідка! Перед капітальною «реконструкцією» компа на сервісі довелося перелопатити папки, одна з яких містила «оце». Колись для сувенірної продукції розробив кілька ескізів зі слоганами. Ідея тиражування Черкас заглухла, а продукт залишився», – написав Юхно.

Слогани

Слогани

Відзначимо, що ідея з «туристичним брендом Черкас» з’явилася в міській раді взимку 2012 року. Тоді навіть було проведено конкурс на найкращі варіанти, але далі справа не пішла.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#черкаси #туристичний бренд #слогани міста #борис юхно
Оголошення
live comments feed...