У місті відкрився новий магазин Vodafone (ФОТО)

Цієї суботи в Черкасах для жителів міста та його гостей урочисто відчинив двері новий магазин «Vodafone» на бульварі Шевченка, 244. Це на перетині з вулицею Смілянською. 

Магазин став першим фірмовим магазином «Vodafone» у Черкасах і другим після Києва в Україні. Концепція магазину розроблена так, щоб бути ближче до клієнта. Відсутність бар’єрів між клієнтом і консультантом, просте й зрозуміле зонування інтер’єру надає відвідувачу вільний доступ до інформації, гаджетів і спілкування з працівниками магазину, які готові допомогти з будь-якого питання.

На відкриття магазину приїхали гості з Києва.

– Я черкащанка, народилася тут і горда з того, що маю нагоду в моєму рідному місті долучитися до події відкриття магазину «Vodafone», який відповідає всім стандартам групи компаній «Vodafone», – зауважила черкаській пресі перед церемонією відкриття  заступник генерального директора Vodafone Україна, регіон-Центр, Ольга Дейнега. – Такого ж типу магазини ви можете побачити в Амстердамі, Лондоні на Оксфорд-стріт чи в будь-якій із 80-ти країн, де присутня група компаній «Водафон». Я пишаюся з того, що черкащани й гості міста зможуть відтепер насолоджуватися якісно новим рівнем обслуговування наших абонентів у цьому магазині, користуватися нашою мережею  й нашими послугами.

Водафон 13
Водафон 17
Водафон 18

А директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Україна Геннадій Гайдабура розповів, що магазин Vodafone у Черкасах – перший, де меблі й усі аксесуари виготовлені українськими виробниками.

Водафон 1
Водафон 2
Водафон 3

– Для нас це дуже важливо, бо ми хочемо, щоб у цій країні був сервіс європейського рівня – такий, як у Будапешті, Лондоні чи в будь-якій країні, де є «Vodafone», – сказав пан Геннадій. – Ми багато уваги приділяємо якості самих магазинів, місцю їхнього розташування. Тому розташували наш магазин ближче до центру, щоб людям було зручно. Ми багато уваги приділяємо як внутрішньому наповненню магазину, так і персоналу, який тут працює. Я дуже сподіваюсь, що наші абоненти будуть приємно здивовані магазином та сервісом у ньому.

Про основні принципи, які лягли в основу концепції  магазинів  «Vodafone», розповів журналістам начальник відділу масового ринку Vodafone Україна, регіон-Центр Ілля  Коптель.

Отже, за його словами, в основі концепції магазинів «Vodafone» покладено 8 основоположних принципів:

  • Відкритий фасад, завдяки чому магазин проглядається як на долоні;
  • Індивідуальна увага адміністратора кожному відвідувачеві;
  • У новому просторі, клієнтові буде зручно переміщатися по магазину, будь-які послуги будуть «на відстані протягнутої руки»;
  • Безлімітний тест-драйв ТОП-10 флагманських пристроїв;
  • Відвідувачі зможуть протестувати будь-який смартфон або планшет, причому без обмеження за часом;
  • Комфортна зона сервісу й особистий контакт зі співробітниками магазину;
  • Зручні інформаційні стенди та матеріали;
  • Ергономічний конструктор-дизайн магазину дозволяє відтворити унікальний інтер’єр «Vodafone» в будь-якому приміщенні незалежно від форми та розміру.
Водафон 5
Водафон 7

Керівник магазину «Vodafone» у Черкасах Сергій Горобець розповів, як відбирали кандидатів на посаду експерта-продавця:

 – Те, що ми приділили багато уваги підбору персоналу – це не просто слова. Ми справді відбирали кращих із найкращих. І досі є дуже великий конкурс серед людей, які бажають працювати в нашій команді, – зазначив Сергій Горобець. – Але ми відбираємо кандидатів,  які відповідають глобальними стандартам компанії «Водафон». Їхній професіоналізм, знання, навички – це обов’язкові, але не достатні умови. Найголовнішим критерієм ми вважаємо щире бажання допомагати клієнту. Щоб стати експертом магазину «Vodafone», людина має бути позитивно налаштованою, щирою та відкритою.

– Ще хотілося б сказати про уніформу наших експертів, – продовжив Сергій. – Тут ми також відійшли від банального офіціозу. Наші співробітники вдягнуті в кеди та зручні джинси. Зараз, у літню пору – на них футболки, а взимку ми одягнемо їх у стильні сорочки та жилетки.

ФОТО

Зліва направо: директор із продажів та абонентського обслуговування Геннадій Гайдабура, заступник генерального директора Vodafone Україна, регіон-Центр Ольга Дейнега, начальник відділу продаж ринку Vodafone Україна-Центр Ілля  Коптель керівник магазину «Vodafone» у Черкасах Сергій Горобець, експерт із зовнішніх зв’язків Тамара Кідрук

Водафон 6

Отже:

– Vodafone – перший фірмовий  магазин у Черкасах;

– група Vodafone – це  міжнародна компанія, один із лідерів телеком-ринку  в глобальному масштабі.

- Vodafone присутній 80 країнах.

- Послугами оператора користується майже півмільярда абонентів по всьому світу

– Vodafone використовує єдині стандарти і керується єдиною бізнес-логікою – клієнт повинен бути задоволений;

– Vodafone привніс в Україну нові європейські стандарти в обслуговуванні, якості зв’язку, прозорі тарифи;

– сервіс  такий же, як і в інших европейских містах – Амстердамі, Лондоні, Берлині, Мадриді;

–  магазини будуються, виходячи зі  зручностей абонентів за  принципом «ближче до клієнта»;

– просте і зрозуміле зонування магазину – вільний доступ до інформації і гаджетів; 

– велику увагу приділено персоналу, проведено масштабний конкурс, відібрані найкращі співробітники, які відповідають світовим стандартам обслуговування.

Водафон 10

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований Інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює у 26 країнах, має партнерські угоди з операторами в 57 країнах і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в Інтернет на 17 ринках. Станом на 31 березня 2016 р. Vodafone надає послуги 462 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 13 мільйонам користувачів фіксованого Інтернету.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку