Делегація черкаських студентів повернулась із Німеччини, куди поїхала завдяки фільму про Чорнобиль

Група із 9 студентів Черкаського державного бізнес-коледжу протягом 2-12 червня перебувала у історичному та культурному центрі Німеччини – місті Веймар, що у землі Тюрінгія. Поїздка стала головним призом конкурсу відеоробіт до 30-річчя Чорнобильської трагедії, оголошеному німецькою організацією "Допомога дітям Чорнобиля з м. Веймар".

- На увесь час перебування у Веймарі нам організували насичену та надзвичайно цікаву екскурсійно-розважальну програму. Веймар є історичним та культурним центром Німеччини: на місто, населення якого складає близько 60 тисяч людей, припадає 30 самих лише музеїв. Тож у нас був і візит до будинків Гьоте, Шіллера та Ніцше, і відвідування міського замку, і поїздка до меморіалу Бухенвальд та багатьох інших історичних місць та пам’яток, - розповідає голова Студради бізнес-коледжу Тетяна Буката. - Передовсім, ми відвідали мерію міста, познайомились з обербургомістром Штефаном Вольфом, побували у місцевій школі, де продемонстрували школярам роботу, із якою перемогли у конкурсі – відео про Чорнобиль у житті сучасних юнаків та дівчат. І діти, і сама школа справили надзвичайно гарне враження: усі діти – відкриті і привітні, у школі є і російський, і англійський класи, для дитячих гуртків існує музичний клас, кузня, столярня, театр. Як наслідок, після закінчення навчання школярі вже мають уявлення про те, чим би вони хотіли займатись в майбутньому. Уже зараз, повернувшись додому, ми продовжуємось спілкуватись із ними через соцмережі і дуже раді, що у нас з’явились нові друзі.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку