Черкаський ЦНАП засипали скаргами

Черкащани в соціальних мережах скаржаться на черги в Центрі надання адміністративних послуг. Через надання ЦНАПу нових повноважень обслуговування сповільнилось – людям доводиться стояти в чергах мало не півдня, повідомляє Інфоміст.

“Черкаський ЦНАП такими темпами зовсім скоро стане найгіршим в Україні”, – так коментує свій похід в установу черкаський активіст Сергій Слинько. У “Фейсбуці” він описує, чи викликало в нього обурення.

“Два тижні ходжу туди, щоб зареєструвати кооператив: бланків немає, зразків їх заповнення теж, до того ж гігантські черги… Вчора чекав біля екрану майже 4 години своєї черги. Одного дня документи провірили і сказали скрізь понаписувати розмір статутного фонду 00,00 грн, іншого – сказали нічого не писати в пустих ячейках, третього дня не сподобалося моє скорочення “вул.” і відправили додому передруковувати форми і переписувати всі листки заявки вручну друкованими літерами з словом “вулиця”. І так без кінця і краю…”, – обурюється Сергій.

“Сьогодні взагалі не хотіли приймати документи, бо моя черга прийшла після часу дня. Після сварки таки згодилися, що мають їх приймати до 15:00. Після години очікування у напівпустому ЦНАПі близько 14:00 мій номер таки висвітився на екрані. Працівник ЦНАПу у спортивному костюмі взяв документи і сказав, що їх перевірять лише в вівторок і попросив лишити мій номер телефону, обіцяв, що мені подзвонять і скажуть, що там не так”, – додає активіст.

На його переконання, проблему можна виправити, просто надавши бланки та зразки їхнього заповнення.

“Це зекономить час працівників ЦНАПу, які не будуть по 10 раз вивчати документи, а людям відпаде потреба приходити туди по 10 раз, що зменшить черги. Відвідуваність ЦНАПу 400-500 черкащан щодня”, – констатує Сергій Слинько.

Відвідувачі ЦНАПу “погано” оцінюють роботу установи

Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко в коментарях до допису зазначив, що візьме інформацію до відома. А от його попередник – екс-мер Сергій Одарич – побачив у таких діях корупційну складову.

“Черги самі по собі не з’являються. Значить, десь уже є той, хто “прискорить” вирішення Вашого питання за “помірковану” плату”, – переконаний Одарич.

Звертає увагу на проблему і колишній керуючий справами міськради Микола Кудрявцев. Саме він за часів мерства Одарича опікувався ЦНАПом.

У мерії визнають, що у ЦНАПі справді збільшились черги. За словами директора департаменту управління та юридичного забезпечення Володимира Шабанова, черги у ЦНАПі пов’язані з передачею органу місцевого самоврядування частини повноважень міграційної служби та управління юстиції. Йдеться, зокрема, про функції з реєстрації місця проживання та реєстрації речових прав та суб’єктів підприємницької діяльності.

У мерії твердять, що ситуацію із чергами врегульовуватимуть. І все це – лише питання часу

Чиновник додає: наприкінці березня міська рада своїм рішенням уже збільшила кількість реєстраторів на 10 осіб.

– У зв’язку з тим, що це нові для них функції, їм необхідний деякий час для того, щоб вивчити відповідну нормативно-правову базу. Через збільшення повноважень і виникають проблеми під час прийняття документів та створюється черга, – каже Володимир Шабанов. – Звісно, черги створюються й через людський фактор, адже потрібен час для опрацювання документів, часто їх здають із помилками, відвідувачам доводиться переробляти їх. Чи будемо ми збільшувати кількість адміністраторів у штаті, залежатиме від ситуації. Якщо такі ж проблеми з чергами будуть і далі, звісно, ми ставитимемо питання щодо збільшення чисельності працівників у ЦНАПі перед депутатами міської ради. До слова, на сесію, яка відбудеться в п’ятницю виноситься питання про збільшення чисельності на вісім штатних одиниць департаменту організаційного забезпечення, управління якого й надає реєстраційні послуги.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку