Бондаренко сьогодні вперше почув про заборгованість в тролейбусному підприємстві
На засіданні виконкому після тривалих обговорень комунальному підприємству “Черкасиелектротранс” таки ухвалили фінансовий план.
За словами керівника підприємства Петра Кучера, збитки підприємства за 2015 рік склали 2 млн 677 тис. Проте на наступний рік підприємство розраховує на прибутки за рахунок збільшення платних перевезень. На балансі підприємства перебуває 72 одиниці техніки.
Також директор підприємства пояснив, що заборгованість з зарплат перед водіями тролейбусів виникла через заборгованість держави за пільгові перевезення.
Міський голова Анатолій Бондаренко про заборгованість перед працівниками на засіданні виконкому почув вперше:
– Чому ми тільки зараз дізнаємось, що не виплачується заробітна плата. Чому не підготували фінансовий план раніше? Ви знаєте, що за невиплату заробітної плати є відповідальність, в тому числі і кримінальна, – обурився Бондаренко.
Свою думку щодо фінансового плану комунального підприємства висловив член виконкому Іван Кієнко:
– Це фінплан виживання, а не фінплан розвитку. І кожне комунальне підприємство заходить з таким планом. Якби ми підходили до цих питань як підприємці, то ви б надали нам якісь альтернативні підходи. Наприклад, розподілити пільговиків і на маршрутчиків, і на вас. Тоді це не буде ваше ярмо, – говорить Кієнко.
Для прикладу він навів комунальне підприємство Вінниці, яке є досить прибутковим. Оскільки підписало договір із швейцарським містом про безкоштовну передачу трамваїв, які проїздили всього 7-8 років.
Загалом на кожного пільговика виділяють шість безкоштовних поїздок, але він використовує більше. Тому варто шукати шляхи вирішення:
– Ми ж можемо перейти на соціальний квиток, шість проїздів є у людини, вона може використати їх чи в тролейбусі, чи в маршрутці. А далі платимо. У нас не комуністична держава. А то ми робимо якісь соціальні замовлення, які не можемо реалізовувати, а потім заганяєм комунальне підприємство в борги, – додав пан Іван.
Також Кієнко наголосив на тому, що комунальний транспорт у місті треба популяризувати і серед молоді.