Держава заборгувала черкаським тролебусникам близько трьох мільйонів

КП «Черкасиелектротранс» сьогодні переживає не найкращі часи. Нині заборгованість держави перед підприємством сягає близько трьох мільйонів гривень, які у першому кварталі цього року недоплатив Уряд тролейбусному парку за перевезення пільгових категорій населення, повідомляє antenna.com.ua

Комунальне підприємство «Черкасиелектротранс» — найбільший перевізник пільговиків Черкас. Воно безкоштовно перевозить 36 пільгових категорій громадян. Тобто 90% пасажирів тролейбусів користуються послугами цього виду транспорту безоплатно. Як повідомив директор КП «Черкасиелектротранс» Олександр Іщук , із 78 осіб, що проїхали в тролейбусі, 70 мають пільги, і лише 8 оплачують проїзд.

Цього року Черкаси мали б отримати з державного бюджету майже 12 млн. грн. компенсації за пільгові перевезення. Проте за перше півріччя КП «Черкасиелектротранс» перевіз пільговиків майже на 6 млн. грн., тоді як із державного бюджету було отримано удвічі менше — лише 3 млн. 305 тис. Через це — постійні затримки у виплаті заробітної платні працівникам комунального підприємства та інших обов'язкових платежів. Зокрема, до пенсіцйного фонду підприємство заборгувало 9 млн грн., і цей борг існує з 2003 року, коли було прийнято закон «Про обов'язкове пенсійне страхування».

Аналогічна ситуація з електротранспортом, говорить директор підприємства Олександр Іщук, наразі складається і в інших містах України. І без того нелегку фінансову ситуацію ускладнюють самі пільговики, точніше ті, хто хоче видавати себе за них.

Щомісяця наші кондуктори вилучають певну кількість підроблених проїзних і тих документів, по яких вони хотіли б їздити безкоштовно, — кажуть на підприємстві.

Окрім усього іншого, катастрофічно не вистачає коштів і на ремонт тролейбусів. Зі 101 одиниці черкаського електротранспорту тільки 4 ще не вийшли із терміну експлуатації. Крім того, більшість тролейбусів просто простоюють, а на маршрут щоденно виходить не більше 56.

Ще рік тому «Черкасиелектротранс» отримувало кошти від реклами, яку розміщували на тролейбусах. Сума становила приблизно 100 тис. грн. у квартал, наразі ця сума у 5-6 разів менша. Відтак, комунальне підприємство практично працює собі у збиток. Головним чином через те, що держава не компенсує витрати на перевезення пільговиків.

«З цього приводу було написано листи до Прем'єр-міністра, до Верховної Ради, до Литвина , до Томенка , але дієвих результатів ще немає», — каже директор.

З огляду на ситуацію, що склалася, є ризик, що КП «Черкасиелектротранс» може просто зупинитися. Такий розвиток подій прогнозує черкаський міський голова на офіційному сайті мерії. А поки тролейбусники чекають активних дій від українського уряду, заборгованість зростає, а відтак на підприємстві може просто не залишитися працівників, які погодяться працювати безкоштовно. Тобто, місто залишиться без найдешевшого на сьогоднішній день виду громадського транспорту.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку